ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 دي 1389     |     کد : 13955

رشد 2 درصدي ازدواج در آذربايجان شرقي

مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت:‌ در 10 ماهه گذشته ازدواج در استان آذربايجان شرقي رشد دو درصدي داشته است.

 مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت:‌ در 10 ماهه گذشته ازدواج در استان آذربايجان شرقي رشد دو درصدي داشته است.

رضا عبداللهي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز، از ارائه خدمات ثبت احوال از طريق دفاتر پيشخوان دولت خبر داد.
مدير كل ثبت احوال آذربايجان شرقي اظهار داشت: برخي خدمات سازمان ثبت احوال از طريق بخش خصوصي صورت مي‌گيرد و بر همين اساس ارائه برخي خدمات به دفاتر پيشخوان ارجاع داده مي‌شود.
وي تصريح كرد: براساس مطالعات صورت گرفته 11 نوع از خدمات ثبت احوال از طريق دفاتر پيشخوان انجام مي‌شود كه در حال حاضر در يك نقظه تبريز اين اقدام صورت مي‌گيرد و در آينده نزديك تعداد اين دفاتر به هشت دفتر در تبريز مي‌رسد.

* ارائه خدمات به تمام ايرانيان به صورت هوشمند صورت مي‌گيرد
مدير كل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: اين اسناد علاوه بر اينكه به صورت تصويري آرشيو مي‌شود، اطلاعات تايپي نيز همراه با سند وجود دارد تا حداقل اشتباهات نيز در زمينه مطالعه اسناد آرشيوي صورت گيرد.
عبداللهي اظهار داشت: براساس برنامه‌ريزي و اهداف ثبت احوال بايد زمينه شناسايي و ارائه خدمات به تمام ايرانيان داخل و خارج از كشور به صورت هوشمند مهيا شود و سازمان ثبت احوال براساس قانون متعهد شده است تا اين پايگاه اطلاعات جمعيتي را همراه با ارگان‌‌هاي ديگر تهيه كند.
مدير كل ثبت احوال آذربايجان شرقي تأكيد كرد: در كل كشور 64 ارگان به پايگاه اطلاع‌رساني ثبت احوال متصل هستند و مي‌توانند از اطلاعات اسناد موجود استفاده كنند و اطلاعات خود را نيز به اين پايگاه ارائه دهند.

* سازمان ثبت احوال بزرگ‌ترين مخزن عكس كشور را در اختيار دارد
وي گفت: سازمان ثبت احوال بزرگ‌ترين مخزن عكس كشور را در اختيار دارد و تمام ايرانيان بالاي 15 سال در اين سازمان داراي عكس هستند .
عبداللهي با اشاره به تغيير شناسنامه‌ها تصريح كرد: بحث تغيير شناسنامه افراد بالاي 15 سال در كشور در حال انجام است كه اين شناسنامه‌هاي جديد داراي ضريب امنيتي بالا بوده و عكس‌ها اسكن مي‌شود و در مجموع امكان جعل و دستبرد بسيار كاهش يافته است.
مدير كل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: سازمان ثبت احوال با وجود اينكه يك سازمان قديمي در كشور است اما ضريب مكانيزاسيون آن بسيار بالاتر از برخي ارگان‌هاي ديگر است.

* ازدواج در آذربايجان شرقي دو درصد رشد داشته است
وي همچنين از روند رو به رشد ازدواج در آذربايجان شرقي خبر داد و اظهار داشت: ميزان ازدواج در آذربايجان شرقي در هشت ماه اول امسال 33 هزار و 856 فقره بوده است.
عبداللهي در پايان خاطرنشان كرد: اين آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode