ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مرداد 1390     |     کد : 22838

امام جمعه تبريز: خاطره تلخ مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: خاطره تلخ و تاسف بار مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود و در اين خصوص همه بايد هوشياري خود را حفظ نمايند.

 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: خاطره تلخ و تاسف بار مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود و در اين خصوص همه بايد هوشياري خود را حفظ نمايند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محسن مجتهدشبستري روز شنبه در همايش روحانيون استان آذربايجان شرقي در مسجد جامع تبريز، افزود: طرح مسائل حاشيه اي و تفرقه افكن در كشور با توجه به شرايط موجود صلاح نيست و با توجه به نزديك شدن انتخابات آينده مجلس، همه آحاد مردم نيازمند آگاهي و بصيرت هستند.
وي ادامه داد: در شرايطي كه اصلاح طلبان و گروه موسوم به سبز درصدد اتحاد عليه متدينين و اصولگراها هستند بايد روحانيت هوشيار بوده و اجازه ندهند كه خاطره تلخ مجلس ششم دوباره تكرار شود.
آيت الله مجتهدشبستري، با تاكيد بر اينكه تبيين حقايق و مسايل كشور بايد با ظرافت هاي خاصي مطرح شود، يادآورشد: بازگويي حقايق جاري كشور نبايد به گونه اي صورت پذيرد كه سوژه و بهانه به دست دشمنان داده و دشمن شادكن باشد.
وي تاكيد كرد: بايد در كنار انتقاد از برخي اقدامات از خدمات و فعاليت هاي شبانه روزي دولت خدمتگذار و مكتبي قدرداني شود.
آيت الله مجتهدشبستري اضافه كرد: آگاهي بخشي به عموم آحاد جامعه از سوي روحانيت براي انتخابات مجلس آينده ضروري است و بايد شاخص هاي اصلي و مهم انتخاب نماينده مجلس از سوي مبلغان حوزه هاي علميه براي آحاد جامعه بيان شود.
وي، ماه مبارك رمضان را بهترين فرصت براي بازگويي بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راس آن اصل ولايت فقيه دانست و گفت: مردم بايد بدانند كه اگر مملك اسلامي بهره مند از رهنمودها و درايت رهبر فرزانه انقلاب نبود، معلوم نمي شد كه چه بلايي بر سر نظام مي آمد.
امام جمعه تبريز با اشاره به تدابير و هوشمندي رهبري نظام در جريان مقابله با فتنه سال 88 ، يادآورشد: در اين حوادث نقش كليدي و ممتاز رهبري در نظام جمهوري اسلامي بر همگان روشن و به اثبات رسيد.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode