ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 14 شهريور 1403
چهارشنبه 14 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393     |     کد : 74914

آیت‌الله خامنه‌ای اولویت‌های هسته‌ای ایران را مشخص کرد

رهبرمعظم انقلاب اسلامی، دوشنبه شب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، مسائل مهم داخلی و بین‌المللی را تبیین کردند. این بیانات، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

بازتاب جهانی بیانات رهبر معظم انقلاب
رهبرمعظم انقلاب اسلامی، دوشنبه شب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، مسائل مهم داخلی و بین‌المللی را تبیین کردند. این بیانات، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.


خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و همچنین دور ششم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 نوشت که خواسته‌های ایران در مذاکرات توافق جامع مشخص شد.
به گزارش این خبرگزاری، رهبر ایران در این نشست درباره موضوع حجم غنی‌سازی ایران و اختلاف‌نظرها در مذاکرات هسته‌ای وین اظهار داشته: مسئولین ما می‌گویند ما به 190000 سو احتیاج داریم. ممکن است این نیاز مال امسال و دو سال دیگر و پنج سال دیگر نباشد، اما این نیاز قطعی کشور است، خوب، باید نیاز کشور تأمین بشود.
آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: هدف آنها این است که جمهوری اسلامی را در باب ظرفیت غنی‌سازی مثلا- که یکی از مسائل است- به ده هزار سو راضی کنند، منتها از پانصد سو و هزار سو شروع کرده‌اند،  که حدود ده هزار سو مثلا محصول حدود ده هزار سانتریفیوژ- همین قدیمی‌هایی که از قبل داشتیم و داریم- است، هدف آنها این است.
خبرگزاری فرانسه در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 که در وین جریان دارد موضوع غنی‌سازی را یکی از مهمترین موضوعات مورد اختلاف خوانده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در بازتاب سخنان روز گذشته رهبرمعظم انقلاب، نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای فشارهای غرب و متحدانش در گفتگوهای هسته‌ای وین را برای اعطای امتیاز توسط ایران رد کرد و گفت غرب به دنبال اعمال محدودیت شدید بر برنامه غنی‌سازی ایران است.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode