ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1392     |     کد : 67117

«مرگ بر آمریکا» پاسخ ملت به یاوه‌گویی دشمن

فردا در حالی ملت بزرگ ایران، سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که باردیگر با حضور حماسی و تاریخی خودشان در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمن خواهند داد.

فردا مردم اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند
فردا در حالی ملت بزرگ ایران، سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که باردیگر با حضور حماسی و تاریخی خودشان در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمن خواهند داد.
سرویس سیاسی -
فردا در حالی ملت بزرگ ایران، سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که باردیگر با حضور حماسی و تاریخی خودشان در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمن خواهند داد.
این در حالی است که 35 سال است که دشمن تلاش می‌کند تا سالگرد 22بهمن 57 تکرار نشود و در همین راستا انواع و اقسام توطئه‌ها و دسیسه‌ها  را به صحنه آورده تا به اصطلاح «جمهوری اسلامی» نباشد و ادامه نیابد اما زهی خیال باطل!
اینکه چه رمز و رازی است که جبهه استکبار با تمام امکانات و پتانسیل، ایران اسلامی را نشانه می‌رود ولی طرفی نمی‌بندد در همین حضور پرشور و شعور مردم است که در تمامی سال‌ها و دهه‌های گذشته با ایمان و بصیرت و همت پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در صحنه‌ها و بزنگاه‌های حساس به میدان می‌آیند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.
اکنون نیز که دشمن استراتژی تهدید و فشار علیه ملت ایران را در پی مذاکرات هسته‌ای اخیر در پیش گرفته است بار دیگر انسجام، وحدت و اقتدار مثال‌زدنی مردم در راهپیمایی فردا را به نظاره خواهد نشست.
در هفته‌ها و ماههای اخیر دشمنان ملت ایران بارها رجز خواندند که؛ «همه گزینه‌ها روی میز است» و البته در پی این لاف‌گزاف، یاوه‌گویی‌هایی هم مطرح کردند.
اوباما رئیس‌جمهور آمریکا طی چند سخنرانی با تکرار اینکه همه گزینه‌ها روی میز است در مرکز سابان موسسه بروکینگز می‌گوید: «اگر من گزینه‌ای در اختیار داشتم که در آن ایران یک‌یک پیچ‌ها و مهره‌های برنامه هسته‌ای خود را از بین می‌برد و امکان داشتن برنامه هسته‌ای را برای همیشه از دست می‌داد و در اثر آن،  از شر همه توانایی‌های نظامی‌اش رها می‌شد، این گزینه را انتخاب می‌کردم، ولی دوست دارم همه این را درک کنند که چنین گزینه (خاصی) در دسترس نیست، در نتیجه کاری که ما باید انجام بدهیم. این است که تصمیمی بگیریم که با توجه به گزینه‌های موجود، بهترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای باشد.»
بعد از او مقامات آمریکایی، ادبیات گستاخانه «برچیدن برنامه هسته‌ای ایران» را در پیش گرفتند.
جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز با تهدید کشورمان ادعا کرد در صورت نقض توافق ژنو، گزینه نظامی روی میز است. گستاخی مقامات آمریکایی به جایی رسید که در روزهای اخیر، وندی شرمن و دیوید کوهن با حضور در جلسه استماع سنای آمریکا، ایران را به حمایت از «تروریسم» و «نقض حقوق بشر» متهم کرده و به اصطلاح رجز خواندند که آمریکا بر این موارد چشم نمی‌بندد.
طرفه آنکه حتی وندی شرمن در اظهاراتی گستاخانه و بی‌شرمانه به موضوع توزیع سبد کالایی در ایران هم پرداخته و افزود: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه‌اش توزیع کرده تا نشان دهد کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است. همان‌طور که روحانی قول داده بود، این پول قرار است در جهات دیگری مصرف نشود.»
خاطر نشان می‌شود؛ ادعای توهین‌آمیز شرمن درباره توزیع سبد کالا در ایران با پول آمریکا در حالی است که آمریکا بیش از 100 میلیارد دلار از درآمد ایران را در خارج بلوکه کرده و آزاد کردن کمتر از 5 درصد این سرقت بزرگ، آن هم در 8 قسط و ارتباط دادن آن با توزیع سبد کالا در ایران، چیزی جز گستاخی و شارلاتانیزم آمریکایی نیست.
اما همه این ادعاها و فضاسازی‌ها و دشمنی دشمن با ملت مقاوم و بزرگ ایران در حالی است که به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش؛ «هنگامی که مردم اقتدار ملی را به رخ دشمن می‌کشند، دیگر کاری از دست دشمن برنمی‌آید.»
بنابراین باز به فرموده رهبر بصیر انقلاب در همین سخنان حکیمانه اخیرشان؛ «اظهارنظرهای بی‌ادبانه مقامات آمریکایی برای همه مایه عبرت است» و «ملت در 22 بهمن امسال اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهد.»
بنابراین فردا طنین مرگ بر آمریکا در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد و دشمن باز خواهد دید که در محاسباتش دچار اشتباهات راهبردی و استراتژیک شده است. به قول فارین پالیسی؛ مشکل غرب این است که نمی‌تواند ایران را تحلیل کند. فردا ایران دیدنی است و همه بی‌صبرانه منتظرند تا یک حماسه دیگر را رقم بزنند.


نوشته شده در   دوشنبه 21 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode