ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392     |     کد : 59114

دمشق: به ما شلیک شوداسرائیل، ترکیه و اردن را موشکباران می‌کنیم

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، در صورتی که ترکیه، اسرائیل و اردن در هر اقدامی علیه سوریه شرکت کنند با موشک به آنها حمله خواهیم کرد.



معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، در صورتی که ترکیه، اسرائیل و اردن در هر اقدامی علیه سوریه شرکت کنند با موشک به آنها حمله خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که کشورش تمام اقدامات لازم را برای مواجهه با هرگونه حمله نظامی از سوی آمریکا به کار گرفته است.
وی نسبت به کشورهایی که با آمریکا همراه شده و علیه سوریه موضع گرفته‌اند هشدار داد که هرگونه حمله به سوریه با اقدام متقابل دمشق مواجه خواهد شد و خاک آنها هدف قرار خواهد گرفت.
معاون وزیر خارجه سوریه به ترکیه، اسرائیل، اردن، فرانسه و هر کشوری که در اقدام علیه سوریه مشارکت کنند هشدار داد قبل از هر اقدامی فکر کنند چرا که سوریه هر حمله‌ای را تلافی خواهد کرد.
وی در عین حال تاکید کرد حمله علیه سوریه به فاجعه‌ای منطقه‌ای و حتی جهانی تبدیل خواهد شد.
وی بار دیگر بر آمادگی کامل دمشق برای مواجهه با هرگونه حمله احتمالی تاکید کرد و گفت که کشورش تمامی تدابیر لازم را برای مواجهه با هرگونه حمله نظامی علیه این کشور اتخاذ کرده است.
مقداد اظهار داشت: آمریکا هم‌اکنون اقدام به جمع‌آوری هم‌پیمانان برای خود برای حمله نظامی به سوریه کرده و در مقابل این حق سوریه است که متحدانش را برای حمایت از خود بسیج کند.
وی افزود، ایران، روسیه، آفریقای جنوبی، چین و بسیاری از کشورهای عربی مخالف حمله نظامی بوده و اعلام آمادگی کرده‌اند که علیه این حمله با سوریه همکاری کنند.
«ولید الزعبی» نماینده مجلس سوریه نیز تاکید کرد در صورت حمله به سوریه نخستین واکنش این کشور متوجه پایتخت اسرائیل خواهد بود.
وی افزود: سوریه طرحی را در دستور کار دارد که در صورت حمله به این کشور دمشق پایتخت شرکت‌کنندگان در جنگ را هدف قرار خواهد داد.
الزعبی گفت، از آنجا که اسرائیل بیشترین نقش را در ایجاد جنگ علیه سوریه دارد نخستین واکنش سوریه، تل‌آویو خواهد بود.


نوشته شده در   جمعه 15 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode