ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 تير 1392     |     کد : 55501

رئیس جمهور منتخب: حماسه سیاسی با عنایت امام زمان (عج)و تدبیر رهبری تحقق یافت

رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با مسئولین ستاد انتخاباتی خود، عنایات خاص امام‌زمان(عج) و تدابیر رهبری را عامل خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با مسئولین ستاد انتخاباتی خود، عنایات خاص امام‌زمان(عج) و تدابیر رهبری را عامل خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم در همایش تقدیر از مسئولین ستاد انتخاباتی‌اش، ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: امیدواریم همه آنهایی که به دولت تدبیر و امید کمک کردند، خودشان پیشتاز خدمت و فداکاری بیشتر در راه تحقق آرمان‌ها باشند.

روحانی با بیان اینکه بی‌تردید این پیروزی و خلق حماسه را به لطف عنایات خاص امام زمان(عج) و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ایشان مخصوصا آنجایی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است، مدیون هستیم گفت: اگر تدابیر ایشان نبود، معلوم نبود شاهد چنین روزی برای ملت ایران توام با این همه شادی بودیم یا خیر.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ضمن تشکر از همه فرهیختگان، اندیشمندان و جوانان در ایجاد صحنه پرشور انتخابات، گفت: این حضور مبین یک جمله بود و آن این بود که ما آینده بهتری را برای مردم می‌خواهیم.

وی درباره حماسه‌آفرینی زنان در انتخابات 92 نیز گفت: زنان ما با چه شور و هیجانی در صحنه حاضر شدند و من در سفرهای استانی این شور و نشاط جوانان را که گاهی با تأخیر به شهرستان‌ها سفر می‌کردم را دیدم.

روحانی از آیت‌الله هاشمی

‌رفسنجانی و خاتمی هم تشکر و خاطر نشان کرد: همه جریان‌های سیاسی از جمله اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال‌گرایان کمک کردند و همه برای تحقق سربلندی میهن‌مان تلاش کردند و از خود گذشتند.

رئیس‌جمهور منتخب ملت با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: امروز که با وزرای دولت فعلی در خصوص ارائه گزارش برای نقل و انتقال تدریجی قدرت صحبت می‌کنم این مشکلات را بیشتر لمس می‌کنم اما ذره‌ای از امیدم کاسته نشده است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: انسان‌ها در سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها خود را نشان می‌دهند و آقای دکتر عارف به معنای واقعی در این راه نقش‌ ویژه‌ای داشت.

وی به مشکلات مالی ستاد خود در ایام انتخابات اشاره و اظهار داشت: بنده جزو کاندیداهایی بودم که پول در بساط نداشتم و حتی یکی از ستادهای استانی ما نیاز به 5 میلیون پول داشت و ما این مبلغ را نداشتیم و من به ستادها گفتم که اتکای ما در هنگام مشکلات باید خداوند باشد.

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران با بیان اینکه پس از انتخابات شور و نشاطی در جامعه ایجاد شده است، گفت: من بسیار خوشحالم که جامعه ما حالت نشاط پیدا کرده و انتخابات در ماه شعبان صورت گرفت که ماه پیروزی است و دستاورد ما نیز سرمایه ملی خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی خطاب به حضار گفت: من می‌دانم که شما برای «روحانی» قدم برنداشتید و بنده نیز همین‌طور؛ چرا که هدف همه ما ایران بود. وی به حضور هنرمندان در این مراسم اشاره و تصریح کرد: حضور هنرمندان به این معناست که همه مردم با هم هستند و قهرها تمام شد و اکنون دوران اتحاد و یگانگی آغاز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هنر نقش عمده‌ای در پویایی کشور دارد، گفت: مگر می‌شود بدون هنر زندگی کرد؟ هنر فرهنگ جامعه را تلطیف می‌کند و هنر پیام‌های مقدس را در جان‌ها می‌نشاند.

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه از امروز باید به فکر حل معضلات کشور باشیم، خاطر نشان کرد: باید جدای از افراط و تفریط اعتدال را به اذهان سراسر ملت ایران منتقل کنیم و درست است ستادی نداریم اما وظیفه‌مان را از یاد نبردیم.

وی در پایان با بیان اینکه اساس دولت او بر شایسته‌سالاری استوار است، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که از همه متدینین و دلسوزان باید استفاده کرد چرا که سیاست ما جذب دیگران است؛ نه دفع آنها.

همچنین روحانی شامگاه پنج‌شنبه برای دیدار با مادر و زیارت مزار پدرش به شهرستان سرخه (در استان سمنان) رفت.

وی در این سفر چند ساعته ابتدا بر سر مزار پدرش مرحوم حاج‌اسدالله فریدون حضور یافت و با قرائت فاتحه به وی ادای احترام کرد و سپس به دیدار مادرش رفت.

حاجیه خانم پیوندی در این دیدار برای رئیس‌جمهور منتخب ملت دعا و جهت خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

رئیس‌جمهور منتخب ملت در پایان این سفر چند ساعته بامداد دیروز به تهران بازگشت.


نوشته شده در   شنبه 1 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode