ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392     |     کد : 53226

برگزاري انتخابات در کمال آرامش نمي‌گذاريم فتنه را بازسازي کنند

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات با تشريح اهداف و تاکتيک‌هاي دشمن در انتخابات پيش رو، تأکيد کرد ما به دنبال برگزاري انتخابات در کمال آرامش و امنيت هستيم.

وزير اطلاعات در قم تأکيد کرد
برگزاري انتخابات در کمال آرامش نمي‌گذاريم فتنه را بازسازي کنند


حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات با تشريح اهداف و تاکتيک‌هاي دشمن در انتخابات پيش رو، تأکيد کرد ما به دنبال برگزاري انتخابات در کمال آرامش و امنيت هستيم.
پنجشنبه هفته گذشته وزير اطلاعات به قم رفت تا در همايش سراسري هيئت رزمندگان اسلام شرکت کند. سخنان حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در اين جمع چنان قاطع و صريح بود که مورد توجه تمام رسانه‌هاي داخلي و خارجي قرار گرفت.
وزير اطلاعات با بيان اينکه دشمنان نظام و انقلاب در دو سطح راهبردي و تاکتيکي سناريوهايي را عليه انقلاب و نظام طراحي کرده‌اند ابراز داشت: در سطح راهبردي دشمنان سعي مي‌کنند با تبديل کردن انتخابات به فرصتي براي براندازي نرم به هدف اصلي خود در سرنگوني نظام دست يابند.
مصلحي ادامه داد: هدف مياني آنها نيز نفوذ در بدنه قدرت و پيگيري مطالباتشان از طريق گروه‌هاي داخلي همسو با آنهاست که اين مورد کار ما را در انتخابات سخت مي‌کند، دشمن و استکبار از اول انقلاب دو استراتژي را دنبال کرده‌اند، يکي براندازي نظام که در دوران دفاع مقدس در آن به بن بست رسيدند و ديگري تغيير رفتار در مسئولان بود و در جاهايي نيز از آن جواب گرفتند.
دشمن به دنبال تغيير رفتار مسئولان
وزير اطلاعات با تأکيد بر تغيير رفتار مسئولان در دوران سازندگي اظهار داشت: ديديم که اين تغيير رفتار توسط آقايان و فرزندان آنها به کجا رسيد و امروز همان اشخاص به دنبال منجي سازي از خود هستند. در دوران اصلاحات نيز تغيير رفتار چه بر سر انقلاب و نظام آورد و بايد بدانيم که اين استراتژي همچنان توسط دشمن دنبال مي‌شود.
مصلحي با بيان اينکه در سطح راهبردي هدف حداقلي دشمن از بين بردن مشروعيت نظام است، تصريح کرد: مشروعيت‌زدايي از نظام اسلامي در فتنه 88 با گفتن تقلب آغاز شد و آنها مي‌خواستند با اين کار و به دنبال آن مشغول‌سازي در کشور به اهداف خود برسند.
وي ادامه داد: در اطلاعاتي که از سرويس‌هاي جاسوسي غربي و آمريکا به دست آورديم، آنها قائل هستند با ايجاد فشار و مشغول‌سازي در کشور تعادل جامعه را از بين ببرند. تحريم، تورم و طرح تقسيمات کشوري از همين رويه است، در نظرسنجي‌هاي صورت گرفته 15 درصد مردم گراني‌ها را بر اثر تحريم دانسته‌اند و اين يک واقعيت است.
وزير اطلاعات افزود: در سطح تاکتيکي از منظر آمريکا و سرويس‌هاي اطلاعاتي در انتخابات 92 اين راهبرد پيگيري مي شود که مسئولان بگويند اشتباه کرديم و با اين ترفند مي‌خواهند به محاسبات و موضع‌گيري‌هاي رهبري و نظام خدشه وارد کنند؛ دومين تاکتيک ايجاد تغيير نگرش در جامعه نسبت به گفتمان امام و رهبري است.
تاکتيک کاهش مشارکت
مصلحي با تأکيد بر اينکه شرطي کردن ا قتصاد کشور به نتيجه مذاکرات از جمله اين نقشه‌ها است گفت:‌ آنها همچنين به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، انتخابات بايد در کمال آرامش برگزار شود و اين خواسته رهبري و مردم است و ما نيز بر روي اين مسئله کار کرده‌ايم، انتخابات مجلس نهم در کمال امنيت و آرامش برگزار شد، انتخابات رياست جمهوري نيز همين است و ما به دنبال اين هستيم که در کمال آرامش اين اتفاق رخ دهد.
وي ادامه داد: تاکتيک چهارم دشمن، بي‌ثبات‌سازي اجتماعي و فرهنگي است و طرح مسائلي همچون تقسيمات کشوري در چنين شرايط حساسي در کشور و تبديل شدن برخي روستاها به شهر و به جان هم انداختن مردم از جمله اين اقدامات است که نسبت به اجرايي نشدن آن تذکرات جدي داده‌ايم.
وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به گسترش گراني‌ها از 22بهمن سال گذشته و توطئه دشمن براي فشار به مردم و وادار کردن آنها به خروج از صحنه حمايت از نظام و انقلاب ابراز داشت: آقاياني که پشت فتنه بودند، امروز مي‌گويند کشور در بحران است و بايد آن را از بحران نجات داد.
مصلحي با تأکيد بر اينکه گفتمان امام و رهبري دولت نهم و دهم را شکل داد و موجب شد بسيجي‌ها وارد ميدان شوند تصريح کرد: اگر امروز عده‌اي توجه به گفتمان را کنار گذاشته و مسير خود را پيش گرفته‌اند نبايد کل گفتمان را مورد هجوم قرار داد.
وي ادامه داد: در بحث مسکن مهر اگر حزب‌اللهي‌ها نبودند به هيچ عنوان اين کار شکل نمي‌گرفت، اگر يک نفر دچار مشکل شده نبايد گفتمان را زير سؤال برد. اين گفتمان امام و رهبري بود که موفقيت‌هاي دولت نهم و دهم را شکل داده و در دولت‌هاي گذشته نيز اگر نقاط قوت بوده در تبعيت از اين گفتمان کسب شده است.
طر ح آمريکايي انتخابات آزاد
وزير اطلاعات تشکيک در سلامت انتخابات، طرح انتخابات آزاد از سوي دستگاه‌هاي جاسوسي آمريکا و اسرائيل و طرح آن در داخل کشور توسط برخي افراد را از جمله برنامه‌هاي پيش روي دشمن براي انتخابات دانست و گفت:‌ گذشته از اين موارد نبايد از تجهيز و سازماندهي بدنه اجتماعي فتنه در کشور غافل شد، هم‌افزايي و ائتلاف بين مخالفين درون و خارج از کشور نيز به شکل بي‌سابقه‌اي صورت گرفته است، ايجاد فشار اجتماعي به نظام با فشارهاي اقتصادي و طي آن شکل‌گيري حرکت‌هاي اجتماعي در اعتراض به اين فشارها نيز از برنامه‌هاي دشمن است.
مصلحي گفت: بحراني نشان دادن وضعيت کشور توسط فتنه‌گران و مخالفين، القاي مذاکره با آمريکا و تنش‌زدايي به عنوان تنها گزينه موجود براي حل مشکلات کشور، سياه‌نمايي اوضاع کشور و هيجاني کردن رفتار اجتماعي مردم، تخريب نامزدهاي همسو با نظام و تخريب چهره بسيج و سپاه و ديگر مجموعه‌هاي پاي کار انقلاب برنامه ديگر دشمن است که در داخل نيز توسط برخي افراد دنبال مي‌شود.
وي ادامه داد: هجمه عليه مقام معظم رهبري و القاي دخالت ايشان در انتخابات، القاي ياس در مردم نسبت به نظام و نهايتاً منجي سازي از يک فرد که خود سامان‌دهنده اين نابساماني‌ها است، برنامه‌اي است که فتنه‌گران براي روي کار آمدن طراحي کرده‌اند، حال بايد پرسيد چه کسي منجي نظام است؟ در اين نظام تنها منجي ولايت است، اين حرف فقط به معناي زدن ولايت و منجي‌سازي کاذب است.
پيشگو يا باني فتنه؟!
وزير اطلاعات افزود: کسي که خودش را پيشگوي فتنه حوادث 88 اعلام مي‌کند، عملاً‌ پيشگويي نکرده و خودش ايجاد فتنه کرده و نقشي اساسي در فتنه داشته است و اگر به واسطه برخي ملاحظات مانند آن دو نفر با وي برخورد نشده و آزادي عمل دارد امروز طلبکار نظام نباشد. امروز امر به وي مشتبه شده و مي‌خواهد چهره فتنه را تطهير کند، چنين فردي در مقاطع بعدي انقلاب نيز کم مي‌آورد.
مصلحي ادامه داد: اين فرد با تحريک‌ سران ساده‌لوح فتنه و اطرافيانش مارش فتنه را مي‌زد و امروز چشمان بيدار نظام تحرکات وي را رصد مي‌کند و به هيچ عنوان اجازه نخواهد داد اتفاقي مانند سال 88 در کشور رخ دهد.
وي با بيان اينکه انتخابات و مشارکت مردم در آن مهم‌ترين حماسه است گفت: رهبر انقلاب اسلامي نيز به تدريج نکات کليدي در اين خصوص را ذکر مي‌کنند، اما آنچه در اين انتخابات خودش را نشان مي‌دهد اين است که اين انتخابات رقابت گفتمان‌هاست و حدود 12 گفتمان وجود دارد.
وزير اطلاعات گفتمان امام و رهبري را گفتمان غالب بر ديگر گفتمان‌ها دانست و گفت: وظيفه ما اين است تا معيار نامزد اصلح را براساس اين گفتمان براي مردم تبيين کنيم.
به گزارش خبرگزاري‌ها، مصلحي با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر ورود تمام سلايق و جريان‌هاي سياسي پايبند به نظام در انتخابات گفت:‌تمام جرياناتي که مي‌خواهند در انتخابات حاضر شوند بايد مرزشان را با فتنه و فتنه‌گران به وضوح مشخص کنند و ولايتمداري خود را نيز به اثبات عملي برسانند.




نوشته شده در   شنبه 14 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode