ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 4 دي 1391     |     کد : 47745

رد پاي اسرائيل در قتل عام دانش آموزان آمريكايي

تعدادي از سناتورها و چهره هاي سياسي آمريكا اعلام كردند «اسرائيل» پشت قتل عام دانش آموزان آمريكايي در مدرسه «ساندي هوك» قرار دارد.

تعدادي از سناتورها و سياستمداران در ايالات متحده فاش كردند
رد پاي اسرائيل در قتل عام دانش آموزان آمريكايي


تعدادي از سناتورها و چهره هاي سياسي آمريكا اعلام كردند «اسرائيل» پشت قتل عام دانش آموزان آمريكايي در مدرسه «ساندي هوك» قرار دارد.
پس از وقوع يكي از مرگبارترين حوادث آمريكا كه طي آن يك نوجوان 20 ساله 28 نفر از جمله 20 دانش آموز را به رگبار بست، چند روزي است سناريوي دست داشتن اسرائيل در اين كشتار مطرح مي شود، آن هم نه از سوي تحليلگران عادي بلكه از سوي گروهي از سناتورها و سياستمداران آمريكايي!
اين مطلب را شبكه تلويزيوني پرس تي وي طي گفت وگو با يك تحليلگر آمريكايي مطرح مي كند.
در اين گزارش آمده: روزها پس از حادثه قتل عام در مدرسه «ساندي هوك» شهر «نيوتاون» آمريكا و كشتار فراموش نشدني 20 دانش آموز، اكنون به اين حادثه به عنوان يك حمله تروريستي نگريسته مي شود.
«مايكل هريس»، نامزد جمهوريخواه پيشين فرمانداري ايالت «آريزونا» و رئيس بخش مالي ستاد انتخاباتي جمهوريخواهان از جمله كساني است كه عامل وقوع اين حادثه را «اسرائيل» و هدف از آن را «انتقام از اوباما» عنوان كرده است.
به گفته «هريس» اين رخداد «انتقام اسرائيل بود...» اسرائيل از آمريكا و باراك اوباما ناراحت است.
«هريس» در ادامه با انتقاد از نوع موضع گيري هاي رسانه ها، آنها را به «تناقض گويي» متهم كرد و گفت: حقايق آشكار خواهد شد... اسرائيل بر اين باور است كه آمريكا به ويژه در جريان جنگ 8 روزه غزه زير پاي آنها را خالي كرده و اجازه داده تل آويو در سازمان ملل تحقير شود... پاسخ اسرائيلي ها به اين اقدام آمريكا ترتيب دادن يك حمله تروريستي به زشت ترين و وحشيانه ترين شكل ممكن بود.
گفتني است، با وجود سابقه اي كه رژيم كودك كش اسرائيل در كشتار غيرنظاميان دارد، اين تحليل دور از ذهن نيست. واشنگتن از رژيم و لابي قدرتمند اسرائيل و روابط اين رژيم با جرايم سازمان يافته كاملاً مطلع است و از آن هراس دارد.
گفته مي شود «چاك هاگل» يكي از سناتورهاي مهم آمريكا كه از قضا گزينه اصلي اوباما براي تصدي پست وزارت دفاع محسوب مي شود، به افشاي اين واقعيت كمك كرده است.
اسرائيل تنها رژيمي است كه به صراحت از ترور و كشتار كساني صحبت مي كند كه آنها را دشمن خود مي نامد. پس از ترور «احمد الجعبري» يكي از فرماندهان اصلي گردان هاي القسام، مقامات اسرائيل يكي از اهداف خود از آغاز جنگ 8 روزه را ترور رهبران و نمايندگان قانوني مردم فلسطين اعلام كردند. اين رژيم چند ماه قبل از حملات تروريستي به غزه نيز، به صورت كاملاً خودسرانه به كارخانه اسلحه سازي در سودان حمله و آن را بمباران كرده بود.


نوشته شده در   دوشنبه 4 دي 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode