ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 آذر 1391     |     کد : 46188

حمايت آشكار و رسمي آمريكا از قتل عام زنان و كودكان بي دفاع غزه

با ورود وزير خارجه آمريكا به سرزمين هاي اشغالي و چراغ سبز واشنگتن براي ادامه تجاوزات عليه غزه، رژيم صهيونيستي حملات خود را شدت بخشيد و مناطق مختلف غزه را بمباران كرد.

با ورود وزير خارجه آمريكا به سرزمين هاي اشغالي و چراغ سبز واشنگتن براي ادامه تجاوزات عليه غزه، رژيم صهيونيستي حملات خود را شدت بخشيد و مناطق مختلف غزه را بمباران كرد.
پس از ورود هيلاري كلينتون به تل آويو و دادن مجوز براي تشديد حملات عليه مردم بي گناه غزه، رژيم صهيونيستي به شدت حملات خود عليه نوار غزه افزود و تعدادي ديگر از زنان و كودكان فلسطيني را به خاك و خون كشيد.
كانال دوم تلويزيون اسرائيل همزمان با ورود كلينتون به تل آويو اعلام كرد كه آتش بس به تعويق افتاده و رئيس ستاد ارتش اسرائيل خواستار افزايش حملات عليه نوار غزه شده است.
وزير خارجه آمريكا در ديدار با بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي بار ديگر بر تعهد خلل ناپذير آمريكا به امنيت رژيم صهيونيستي تاكيد كرد و آن را استوار و غيرمتزلزل توصيف كرد.
كلينتون با ابراز خوشحالي از وجود سامانه گنبد آهنين در اسرائيل اظهار داشت: از اينكه سامانه گنبد آهنين به خوبي عمل مي كند بسيار خرسند هستيم. در اين ديدار بنيامين نتانياهو نيز تاكيد كرد، اسرائيل آماده است در صورت لزوم عمليات بيشتري را در غزه انجام دهد.
وي افزود، اسرائيل از تمامي راه هاي ممكن براي جلوگيري از شليك موشك مقاومت استفاده خواهد كرد.
در همين رابطه رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل دستور داد عمليات ستون ابرها بدون توجه به روند مذاكرات آتش بس ادامه داشته باشد. وي مدعي شد مذاكرات آتش بس ربطي به عمليات ندارد و بمباران غزه همچنان ادامه خواهد داشت.
«عزت الرشق» عضو دفتر سياسي حماس اعلام كرد به نظر مي رسد تا زماني كه مقامات رژيم صهيونيستي در رابطه با آتش بس با يكديگر اختلاف داشته باشند آتش بس به تعويق افتد.
سه شنبه شب قرار بود ساعت 10 به وقت گرينويچ آتش بس در نوار غزه برقرار شود كه منتفي شد.
يك مقام اسرائيلي در اين باره مدعي شد كه پيشنهاد مصر درباره برقراري آتش بس در غزه براي اسرائيل مناسب نبود اين در حالي است كه پيشتر بنيامين نتانياهو از اعلام آمادگي كامل براي برقراري آتش بس با حماس خبر داده بود و شرايط حماس براي برقراري آتش بس را پذيرفته بود.
به گفته تحليلگران ورود كلينتون به سرزمين هاي اشغالي و چراغ سبز وي براي افزايش حملات عليه نوار غزه باعث تاخير در اجراي آتش بس شده است.
تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه وارد هشتمين روز خود شد و تعداد شهداي اين حمله از چهارشنبه گذشته تاكنون به 140 تن و تعداد مجروحان به 1200 تن رسيده است. در ميان شهدا 34 كودك و دو خبرنگار ديده مي شوند.
شبكه خبري المنار تصاوير دلخراشي از بيرون كشيدن اجساد كودكان فلسطيني را از زير خاك منتشر كرده است.
در يكي از اين تصاوير يك دختربچه نشان داده شده كه پدرش را صدا مي زند در حالي كه بينايي اش را در بمباران اسرائيلي ها از دست داده بود و چهار عضو خانواده اش نيز در اين حمله شهيد شدند. آژانس بين المللي امدادرساني آكسفام نيز اعلام كرد كه ارتش رژيم صهيونيستي در حمله خود به نوار غزه دو مهد كودك را منهدم كرد.
در همين رابطه جنبش جهاد اسلامي فلسطين و حماس با تاكيد بر اينكه صحنه درگيري ها همچنان باز است بر آمادگي اين دو جنبش براي مقابله با تمام گزينه ها تاكيد كردند. سخنگوي جنبش حماس اعلام كرد مبارزه تا پذيرش شروط مقاومت از سوي اشغالگران ادامه خواهد يافت.
وي افزود، اكنون مقاومت در حال وارد كردن ضرباتي سهمگين بر دشمن است.
فرمانده گردان هاي قسام شاخه نظامي حماس نيز تأكيد كرد،حمله زميني به غزه بهاي سنگيني براي اسرائيل دارد.
گفتني است منابع خبري صهيونيستي اعلام كردند، در نتيجه حملات موشكي گروه هاي فلسطيني تاكنون 17 صهيونيست كشته شده اند و 653 نفر ديگر زخمي شده اند.
اين منابع همچنين از تخريب 718 ساختمان و 240 خودرو در حملات موشكي مقاومت به اراضي اشغالي خبر دادند.
در همين رابطه روزنامه صهيونيستي معاريو نوشت، براثر شدت حملات موشك هاي مقاومت شهرهاي بئرالسبع و افاكيم، به شهر ارواح تبديل شده اند.
 


نوشته شده در   پنجشنبه 2 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode