ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مهر 1391     |     کد : 43128

فرمانده كل سپاه: جنگ با ايران ، نقطه پايان رژيم صهيونيستي است

فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد كه دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي دانند و فكر مي كنند اين به نفع آنها است ولي آنقدر نفهم هستند كه نمي دانند اين كار نقطه نابودي و پايان ماجراي آنها خواهد بود.

فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد كه دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي دانند و فكر مي كنند اين به نفع آنها است ولي آنقدر نفهم هستند كه نمي دانند اين كار نقطه نابودي و پايان ماجراي آنها خواهد بود.
سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در مراسم برگزاري نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي بهداري در رزم سپاه گفت: هيچ نيرو و قدرتي تاكنون نتوانسته است مانع پيشرفت انقلاب اسلامي شود، چرا كه توسعه انقلاب يعني توسعه دين اسلام و نور الهي در زمين.
وي افزود: بايد تلاش كنيم به خوبي فرهنگ دفاع مقدس را به نسل امروز و آينده منتقل كنيم كه با لطف مقام معظم رهبري اقدامات خوبي در اين خصوص صورت مي گيرد.
جعفري ادامه داد: هنوز كارهاي زيادي باقي مانده كه بايد انجام گيرد تا اين حماسه به خوبي به نسل هاي آينده منتقل شود.
فرمانده كل سپاه پاسداران با تاكيد بر اينكه حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، گفت: اگر دقت كنيم حوادث، امدادهاي الهي و دست غيب الهي در جاي جاي جبهه در آن دوران را مي بينيم و بايد تلاش كنيم آنها را به نسل امروز انتقال دهيم.
وي در ادامه با بيان اين كه امروز نيروهاي مسلح و بخصوص سپاه، از تجهيزات پيشرفته اي برخوردار هستند، گفت: اين نكته را بايد بدانيم كه شرايط در حال متحول شدن است و جنگي مانند تحميلي هشت ساله، روي نخواهد داد اما جنگ ديگري پيش بيني مي شود كه در آينده رخ دهد و ما قطعا مظلوميت دوران دفاع مقدس را در اين جنگ نخواهيم داشت.
سرلشكر جعفري تصريح كرد: آن روز كه دستمان خالي بود نتوانستند با توان معنوي ما مقابله كنند چه برسد به امروز؛ كسي جرأت حمله گسترده زميني به ايران را ندارد.
فرمانده كل سپاه پاسداران از احتمال وقوع جنگ بين ايران و اسرائيل در آينده خبر داد و گفت: اين لكه ننگ و غده سرطاني كه در وسط كشورهاي اسلامي قرار گرفته بالاخره با ما سر جنگ خواهد داشت، ولي زمان آن معلوم نيست.
وي تصريح كرد: دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي دانند و فكر مي كنند اين امر به نفع آنها است. ولي آنقدر نفهم هستند كه نمي دانند اگر كاري كه شروع كنند همان كار، نقطه نابودي و اتمام ماجراي آنها خواهد بود.
سرلشكر جعفري با بيان اينكه با فرصتي كه در اين 33 سال براي نيروهاي مسلح كشور بوجود آمده كسي نمي تواند با قدرت انقلاب اسلامي مقابله كند، اظهار داشت: تضميني براي عقلانيت اسرائيل وجود ندارد؛ ممكن است با ديوانگي صهيونيست ها جنگ رخ دهد و ما بايد براي آن آماده باشيم.
فرمانده كل سپاه پاسداران ماهيت جنگ هشت ساله تحميلي با جنگ امروز را متفاوت دانست و گفت: ما با استفاده از تجربيات هشت سال دفاع مقدس توانسته ايم خود را با شرايط روز تطبيق دهيم؛ هرچند كه كار سختي بود اما با پايه قرار دادن تجربيات دفاع مقدس، بايد براي جنگ آينده آماده شد.
وي جنگ آينده را متفاوت با جنگ گذشته و محور اصلي آن را مجهز بودن سيستم ها دانست و گفت: ما با مسلمانان معمولي كه ادعاي اسلام مي كنند بايد تفاوت بسياري داشته و با پوشيدن لباس هاي رزم در حد تشكيلات سازماني براي دين خدا آماده باشيم؛ وقت نداريم و كارهاي در دست انجام، بسيار زياد است.
فرمانده كل سپاه در پايان پيشرفت هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حوزه بيمارستاني و بهداري را قابل تقدير دانست و اظهار اميدواري كرد اين روند روز به روز تداوم و گسترش يابد.
همچنين سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در حاشيه دومين نمايشگاه توانمندي هاي بهداري رزم سپاه با حضور در جمع خبرنگاران تصريح كرد: ما تمام تلاش خود را بر اين مي گذاريم كه توان خود را بالا ببريم تا اگر تعرض و بي عقلي صورت گرفت توان دفاع از خود و كساني كه به كمك ما نياز دارند را داشته باشيم.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode