ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 شهريور 1391     |     کد : 43027

تنها ايران است كه حرف هيچ ابرقدرتي را قبول نمي كند

فرمانده معظم كل قوا، سه شنبه شب در ديدار هزاران نفر از نيروهاي مسلح منطقه شمال كشور و خانواده هاي آنان، با استناد به «گسترش روزافزون ريشه ها، استحكام بدنه شجره طيبه انقلاب اسلامي و سرسبزي و پيشرفت هاي مشهود در شاخ و برگ هاي مختلف آن» تاكيد كردند: استمرار اين حركت پرنشاط و رسيدن به افق روشن آينده، نيازمند كار و تلاش جدي و عزم و همت همگاني است.

فرمانده كل قوا در جمع نيروهاي مسلح منطقه شمال كشور:
تنها ايران است كه حرف هيچ ابرقدرتي را قبول نمي كند


فرمانده معظم كل قوا، سه شنبه شب در ديدار هزاران نفر از نيروهاي مسلح منطقه شمال كشور و خانواده هاي آنان، با استناد به «گسترش روزافزون ريشه ها، استحكام بدنه شجره طيبه انقلاب اسلامي و سرسبزي و پيشرفت هاي مشهود در شاخ و برگ هاي مختلف آن» تاكيد كردند: استمرار اين حركت پرنشاط و رسيدن به افق روشن آينده، نيازمند كار و تلاش جدي و عزم و همت همگاني است.
ايشان در نگاهي تبييني به مراحل مختلف مبارزات ملت و پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: ايران عزيز و ملت بزرگ ما از 33 سال پيش به بركت بيداري اسلامي در راهي پرافتخار و خوش عاقبت در حال حركتند.
حضرت آيت الله خامنه اي، مسير پرپيچ و خم اما پرنشاط و پرتحرك سه دهه اخير را ترجمان آياتي از قرآن كريم مبني بر همراه بودن «گشايش و آسايش» با «سختي و دشواري» دانستند و افزودند: بيداري اسلامي در برخي كشورهاي منطقه، پديده بسيار مباركي است اما انقلاب اسلامي ملت ايران، از لحاظ عمق، گسترش و آرمانخواهي، داراي ويژگي هاي استثنايي است.
ايشان، وحدت همه مردم حول شعارها و آرمان هاي انقلاب، فراگير بودن شور و نشاط انقلابي در سراسر كشور و حضور توده هاي مؤمن و جان بركف ملت در ميدان مبارزه را از جمله اين ويژگي ها خواندند و تاكيد كردند: هر جا ملتها، با ايمان و فداكاري در ميدان حضور يابند هيچ قدرتي، توان مقابله با آنها را ندارد چرا كه براساس سنت الهي، خون بر شمشير پيروز است.
رهبر انقلاب، حضور همه جانبه ملت در صحنه هاي مختلف را پشتوانه مستحكم مسئولان نظام در ايستادگي مقابل خواست هاي نامشروع دشمنان برشمردند و افزودند: برخي كشورهاي انقلاب كرده، اين روزها بخاطر فشار آمريكايي ها، مجبور به بعضي موضع گيري ها مي شوند در حالي كه مسئولان نظام اسلامي در تمامي 33 سال اخير مقابل اينگونه فشارها ايستاده اند.
ايشان تاكيد كردند: امروز هم جمهوري اسلامي به بركت حضور مردم در صحنه، حرف و خواست هيچ ابرقدرتي را قبول نمي كند و تنها براساس مصلحت كشور و ملت تصميم مي گيرد ولو اينكه همه قدرت هاي عالم از اين تصميم خشمگين شوند.
رهبر انقلاب اسلامي، روشن شدن هرچه بيشتر ابعاد مختلف آرمان هاي انقلاب را، پيشرفتي بسيار اساسي دانستند و خاطرنشان كردند: با گذشت زمان، مفهوم آرمان هايي نظير «جمهوري اسلامي، مردم سالاري اسلامي، استقلال و آزادي» براي مردم، نخبگان و سياسيون، روشن تر و «بايدها و نبايدهاي مسير تحقق اين اهداف» مشخص تر شده، ضمن اينكه در همه سالها حركت «براساس همين آرمان ها» ادامه يافته است كه اين مسئله، مهمترين پيشرفت است.
حضرت آيت الله خامنه اي، عميق شدن ريشه ها و استحكام بدنه جمهوري اسلامي را از ديگر پيشرفت هاي مشهود نظام اسلامي خواندند و خاطرنشان كردند: در مقايسه با سالهاي اول انقلاب، اميد دشمنان براي سرنگوني نظام منتخب ملت ايران، به مراتب ضعيف تر و در موارد بسيار به يأس و نوميدي تبديل شده كه اين واقعيت، استحكام خدشه ناپذير جمهوري اسلامي را نشان مي دهد.
ايشان، پيشرفت هاي شگفت آور در رشته هاي مختلف علم و فناوري را از نشانه هاي طراوت و تازگي شاخه هاي پربركت نظام اسلامي دانستند و افزودند: پيشرفت در عرصه هايي نظير هسته اي و سلول هاي بنيادي، به گونه اي بوده است كه حتي برخي دانشمندان محترم، برجسته و خدوم نسل گذشته كشور، آنها را باور نمي كردند.
ايشان افزودند: هم اكنون نيز جوانان دانشمند ايران در زمينه هاي علمي، اكتشافات و ساخت و سازهاي علمي، در حال پيشرفت هايي هستند كه براي برخي باورنكردني است.
رهبر انقلاب پس از تبيين پيشرفت هاي اساسي كشور تاكيد كردند: حركت همگاني و پرنشاط براي پيشرفت كشور بايد ادامه يابد و اين حقيقت، باوري همگاني شود كه «كار و تلاش، بازنشستگي نمي شناسد و به پايان راه نمي رسد».
ايشان، سياه نمايي و تاريك جلوه دادن اوضاع كشور را از روش هاي شناخته شده دستگاه رسانه اي غرب و صهيونيزم براي متوقف كردن مسير ملت ايران خواندند و خاطرنشان كردند: ملت ضمن بي اعتنايي به اين سياه نمايي ها، آگاه است كه براي رسيدن به آينده تابناك كشور، نبايد دچار غفلت شد و يا به خواب رفت.
رهبر انقلاب همچنين در بخش ديگري از سخنانشان، خانواده هاي نيروهاي مسلح را شريك مجاهدت ها و افتخارات آنان دانستند و افزودند: نيروهاي مسلح در بناي رفيع و باشكوه نظام اسلامي، نقش حساسي دارند كه ايفاي اين نقش مهم، بدون همراهي، قدرشناسي و احساس افتخار خانواده هاي آنان، ممكن نيست.
حضرت آيت الله خامنه اي، نظام اسلامي نوين را زمينه ساز تمدن نوين اسلامي خواندند و با تجليل از صبر و بزرگواري خانواده هاي معظم شهيدان افزودند: اگر «صبوري ستايش برانگيز» اين خانواده ها نبود، جريان شهادت، با اين شكفتگي و طراوت در كشور جاري نمي شد و اين حقيقت، منت بزرگ خانواده هاي سرافراز شهيدان بر ملت ايران است.
در ابتداي اين ديدار، اميردريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش اجتماع خانواده نيروهاي مسلح در حضور فرمانده كل قوا را فرصتي براي نمايش برادري و همدلي خواند و افزود: بخش عمده اي از توفيقات نيروهاي مسلح از زمان دفاع مقدس تاكنون مرهون همدلي و همراهي خانواده هاي آنان بوده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode