ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 مرداد 1391     |     کد : 41358

فلسطين! رهايي نزديك است

راهپيمايي روز جهاني قدس با حضور پرشور مردم ايران اسلامي قبل از ظهر ديروز در سراسر كشور برگزار شد و مردم روزه دار در حمايت از جبهه مقاومت شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سر دادند.

راهپيمايي روز جهاني قدس با حضور پرشور مردم ايران اسلامي قبل از ظهر ديروز در سراسر كشور برگزار شد و مردم روزه دار در حمايت از جبهه مقاومت شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سر دادند.
مراسم راهپيمايي روز قدس در تهران و تمامي استان ها و شهرستان ها در بيش از 550 نقطه كشور به سمت ميعادگاه هاي نمازجمعه برگزار شد.
در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس صندوق هاي كمك مالي به زلزله زدگان آذربايجان شرقي مورد استقبال گسترده مردم روزه دار قرار گرفته بود.
در اين راهپيمايي دوشادوش مردم مسلمان ايران ده ها نفر از اعضاي انجمن كليميان شهر تهران نيز حضور يافته و انزجار خود را از جنايات رژيم صهيونيستي اعلام كردند.
در اين راهپيمايي تعداد زيادي از جوانان با حمل پرچم بحرين خواستار سرنگوني آل خليفه در اين كشور شدند.
راهپيمايان با ابراز خشم از جنايات تروريست ها در سوريه از خط مقاومت در اين كشور حمايت كردند.
امضاي طومار جنبش عدم تعهد براي جهان بدون صهيونيست از ديگر حواشي راهپيمايي ديروز بود.
اين طومار از سوي اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان تهيه شده و امضاكنندگان آن از برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران حمايت كردند.
بيش از 700خبرنگار داخلي و خارجي راهپيمايي روز قدس در تهران را پوشش مي دادند.
گفتني است در اين راهپيمايي عظيم گروه ها و شخصيت هاي سياسي نيز حضور گسترده اي داشتند.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، خبرگان ملت، رئيس سازمان صدا وسيما، مشاور بين الملل رهبر معظم انقلاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، معاون اول رئيس قوه قضائيه، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، معاون اول رئيس جمهور، وزير كشور، وزير اطلاعات، رئيس سازمان بسيج مستضعفين و فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از جمله شخصيت هايي بودند كه در اين راهپيمايي همگام با مردم شركت كردند.
رئيس جمهور :مقابله با رژيم جعلي صهيونيستي صيانت از حقوق همه انسان هاست
در حالي كه منطقه با بيداري اسلامي مردم مسلمان جهان اسلام شكل جديدي به خود گرفته است راهپيمايي روز قدس بار ديگر و باشكوه تمام در سراسر كشور به ويژه تهران برگزار شد.
رئيس جمهور به عنوان يكي از سخنرانان پيش از خطبه نماز جمعه ديروز گفت: امروز بر همگان روشن است كه صهيونيسم در نقطه مقابل كمال انسان ها و جامعه بشري و عامل اصلي انحطاط ملت هاست و يك گروه اقليت فاسد و مفسد و ضد بشر و ضد ارزش هاي الهي سازمان يافته و منسجم در نقطه مقابل همه ارزش هاي الهي ايستاده اند.
محمود احمدي نژاد يادآور شد: وجود رژيم صهيونيستي توهين به همه بشريت و تخريب شخصيت انسان ها و ملت هاست، صهيونيست ها در تعليمات نژادپرستانه خود، فقط خودشان را انسان مي شمارند و بقيه ملت ها را صرف نظر از دين، فرهنگ، گرايش و مليت ها، در عداد حيوانات به حساب مي آورند.
وي همچنين گفت: يك حزب 7 يا 8 هزار نفري منسجم شيطاني در حال اداره همه است، امروز مقابله با موجوديت صهيونيست و رژيم جعلي صهيونيستي در واقع صيانت از حقوق همه انسان ها و دفاع از كرامت انساني و باز كردن راه براي نجات همه بشريت از استعمار، استكبار، فقر و بدبختي هاست.
رئيس جمهور گفت: حفظ كيان رژيم صهيونيستي تعهد مشترك اكثر دولت هاي استعماري و استكباري غربي است، آنان از هر چيزي بگذرند، از اين موضوع نمي گذرند و در نقطه مقابل روز قدس، روز اتحاد همه انسان ها و جامعه بشري براي پاك كردن اين ننگ يعني ننگ صهيونيست ها از دامان جامعه بشري است، چند صد سال است كه ملت ها درگير صهيونيست ها هستند، در كشور بزرگي مثل آمريكا، كانديداهاي رياست جمهوري تا در برابر صهيونيست ها زانو نزنند و تعهد ندهند، شانس حضور در رياست جمهوري را ندارند.
لحظه اي غفلت دستاوردها را بر باد مي دهد
احمدي نژاد ادامه داد: شرايط امروز، شرايط بسيار خطيري است، لحظه اي غفلت ممكن است همه دستاوردهاي ملت ها را بر باد دهد و دشمنان را براي صدها سال مسلط كند، ما امروز با دو موضوع كه در طول يكديگر قرار دارند، مواجهيم، موضوع اول ضرورت تامين حقوق اساسي ملت ها و مسئله دوم لزوم توجه به طراحي ها و برنامه ريزي هاي دشمنان قسم خورده است.
رئيس جمهور گفت: بارها گفته ام و بار ديگر تاكيد مي كنم كه دوستي با دشمنان قسم خورده حاصلي جز ننگ ابدي ندارد چرا كه آنها نشان دادند امين و صادق نيستند و به وقت لازم همه را قرباني مي كنند.
احمدي نژاد افزود: من در ديدار برخي از روساي كشورهايي كه جديدا به واسطه اين تحولات به قدرت رسيده اند، گفتم كه بايد مراقب باشيم و حواسمان به درگيري ها منحرف نشود و از دشمن غافل نشويم، بايد مراقب باشيم كه كمك دشمن تعهدآور است و بعدا مشكل درست مي كند.
حضور صهيونيست ها در يك وجب از خاك فلسطين نيز خطرناك است
احمدي نژاد با بيان اينكه صهيونيست ها آدم هاي سلطه طلبي هستند گفت: حضور صهيونيست ها در يك وجب از سرزمين فلسطين نيز خطرناك است چه برسد به اينكه بخواهند دولت رسمي و قانوني داشته باشند.
رئيس جمهور تصريح كرد: حتي اگر 90 درصد در دست فلسطيني ها باشد و صهيونيستها در 10 درصد مناطق اشغالي بمانند و مستقر شوند، باز هم خطر است چرا كه ايده دو دولت فرصت تاريخي براي بازسازي صهيونيست هاست.
وي گفت: پذيرش دو دولت به معناي بر باد رفتن 100 سال مقاومت است و هر كس آن را بپذيرد بايد بداند كه در خط ملتها نيست و در نقطه مقابل ملتها قرار دارد.
بهار غربي هم در راه است
وي با اشاره به تحولات منطقه كه رسانه هاي غربي از آن به عنوان بهار عربي ياد مي كنند، اظهار داشت: غربي ها بدانند و گوش هايشان را باز كنند، بهاري كه گفتند فقط عربي نيست بلكه آغازش عربي است و بهاري بشري و انساني در راه است و بهار غربي و آمريكايي هم در راه است و به لطف خدا به زودي برپا خواهد شد.
رئيس جمهور گفت: غربي ها دنبال خاورميانه جديد هستند و ما هم به دنبال خاورميانه جديد هستيم كه حتما شكل مي گيرد؛ ولي به لطف خدا و ياري ملتها در اين خاورميانه جديد اثري از آمريكا و صهيونيستها نخواهد بود.
قطعنامه پاياني
مردم ايران در پايان راهپيمايي روز جهاني قدس در قطعنامه اي تاكيد كردند: بيگانگان از باتلاق سوريه راه نجاتي ندارند.
در اين قطعنامه آمده است: به بيگانگان هشدار مي دهيم در صورت پايان ندادن به سناريوهاي ضدسوري و ضد مقاومت درون باتلاقي خواهند افتاد كه راه گريز و نجاتي از آن نخواهند داشت.
راهپيمايي روز قدس
در بيش از 50 كشور
همزمان با برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در ايران مسلمانان در بيش از 50 كشور جهان از جمله مصر، لبنان و تونس با برگزاري راهپيمايي هايي همبستگي خود را با قدس و ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.
صدها هزار مسلمان در بيش از 50 كشور جهان به مناسبت روز جهاني قدس با حضور در خيابان ها و ميادين اصلي همبستگي خود را با ملت مظلوم فلسطين اعلام كرده و بر دفاع از قدس و مبارزه با يهودي سازي آن تاكيد كردند.


نوشته شده در   شنبه 28 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode