ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 مرداد 1391     |     کد : 40293

پاكسازي تروريست ها در حلب پيروزي تازه جبهه مقاومت

ارتش سوريه منطقه به منطقه در حال پاكسازي شهر بزرگ حلب است تا پروژه مشترك قطر، تركيه و عربستان را براي براندازي نظام سوريه با شكست مواجه سازند و پيروزي ديگري براي جبهه مقاومت رقم بزنند.

ارتش سوريه منطقه به منطقه در حال پاكسازي شهر بزرگ حلب است تا پروژه مشترك قطر، تركيه و عربستان را براي براندازي نظام سوريه با شكست مواجه سازند و پيروزي ديگري براي جبهه مقاومت رقم بزنند.
به گزارش خبرگزاري ها خبرهاي رسيده از حلب نشان مي دهد كه اين شهر صحنه جنگ واقعي ميان ارتش و تروريست هاي مسلح است و مردم اين شهر از كشته شدن صدها فرد مسلح و دستگيري شمار ديگري در هر ساعت سخن مي گويند نيروهاي ارتش توانستند تروريست هايي كه قصد داشتند بر برخي مناطق حلب مسلط شوند بيرون برانند و تلفات سنگيني به آنها وارد كنند اين در حالي است كه يك منبع سوري فاش كرد تركيه هزاران فرد مسلح را براي كمك به تروريست هاي حلب از طريق مرزهاي خود به اين شهر اعزام كرده است و از تمام تروريست هاي موجود در ادلب هم خواسته است به دوستان خود در حلب كمك كنند.
اين منبع گفت، تركيه سلاح هاي پيشرفته از جمله موشك هاي ضدهواپيما در اختيار تروريست ها قرار داده است و از برخي خبرنگاران خارجي خواسته است تروريست ها را در داخل حلب همراهي كنند تا عمليات ضد دولتي شورشيان را پوشش دهند.
اين منبع خاطرنشان كرد حلب آخرين نبردي خواهد بود كه ارتش سوريه در آن وارد شده و پس از سركوب تروريست هاي اين شهر، سوريه از بحران كنوني خارج خواهد شد و به طور رسمي شكست پروژه تركيه، قطر، عربستان براي سيطره بر سوريه اعلام خواهد شد.
در همين رابطه «عبدالرحمن علي الضلع» از علماي اسلامي حلب تأكيد كرد حلب به زودي از افراد مسلح مورد حمايت تركيه، عربستان، قطر و غربي ها پاكسازي خواهد شد.
وي اظهار داشت، ما هرگز اجازه نخواهيم داد افراد مسلح و تكفيري ها به نام اسلام در شهر ما باقي بمانند و به كشتار و تخريب دست بزنند ما اطمينان داريم كه ارتش قدرتمند ما، حلب را به زودي از تروريست هاي مسلح پاكسازي خواهد كرد.
همزمان با پاكسازي شهرهاي دمشق و حلب از وجود تروريست ها مردم اين شهرها ابراز خرسندي كرده و نماز شكر بجاي آوردند.
اين در حالي است كه موفقيت هاي پياپي ارتش سوريه اسباب نگراني غربي ها را فراهم آورده تا جايي كه انگليس به صراحت از عمليات موفقيت آميز ارتش سوريه براي پاكسازي حلب از افراد مسلح ابراز نگراني كرد.
«ويليام هيگ» وزير خارجه انگليس با غيرقابل قبول خواندن اقدامات ارتش سوريه مدعي شد كه تعداد قربانيان (تروريست ها) به شكل فاجعه باري در حلب افزايش مي يابد.
مقامات غربي در رابطه با ترور امام جماعت مسجد حلب يا كشته شدن شهروندان اين شهر كه به عنوان سپر انساني از سوي تروريست ها مورد استفاده قرار مي گيرند اظهار نظر نمي كنند.
برخي منابع آگاه نيز اعلام كردند تركيه با همكاري عربستان و قطر به طور محرمانه يك مركز فرماندهي براي ارائه كمك هاي حياتي نظامي و مخابراتي به مخالفان سوريه در نزديكي مرز سوريه برپا كرده است.
تركيه همچنين از اين مركز براي مخالفان سلاح مي فرستد و تاكتيك هاي جنگي آنها را طراحي مي كند.
يك پايگاه تحليلي آمريكايي نيز اعلام كرد آمريكا در تلاش براي تدوين سندي است كه طي آن حكومت سوريه تغيير مي كند و براساس آن موجبات انتقال قدرت فراهم مي شود.
اين پايگاه تحليلي افزود، آمريكا با ارائه اين سند مي كوشد موجبات سرنگوني بشار اسد بدون دخالت مستقيم نظامي را فراهم آورد.
از سوي ديگر ستاد فرماندهي ارتش روسيه به گروه هاي مسلح مخالف دولت سوريه هشدار داد كه در صورت هرگونه تعرض به بندر طرطوس در سوريه پاسخ مناسب داده خواهد شد.
شكست هاي پياپي گروه هاي مسلح در حلب و ادامه عمليات ارتش براي پاكسازي برخي مناطق از وجود افراد مسلح از آخرين خبرهاي مربوط به سوريه است.
نيروهاي مسلح سوريه با تكيه بر اطلاعات مردم توانستند تروريست هاي مسلح را كه براي ارتكاب جنايت، كشتار و تخريب در حلب فعاليت مي كردند به دام انداخته و تلفات سنگيني به آنها وارد كنند. ناظران سياسي معتقدند پاكسازي حلب پيروزي ديگري براي جبهه مقاومت است تروريست هاي مسلح براي توقف پيشروي ارتش سوريه بمب هايي را در مناطق مختلف منفجر مي كنند كه با اقدام به موقع واحدهاي مهندسي ارتش سوريه اين بمب ها خنثي مي شوند.
از شهر ادلب نيز خبر رسيده كه تروريست ها به منازل مردم حمله مي كنند و با پرتاب بمب به سوي منازل و كشتن افراد سعي در ايجاد فضاي تنش و ناآرامي در اين شهر دارند.
ناظران سياسي منطقه نبرد ارتش سوريه در حلب را سرنوشت ساز توصيف كرده اند كه با پيروزي ارتش سوريه پروژه قطر، عربستان، تركيه و آمريكا در حمايت از تروريست ها ناكام خواهد ماند.


نوشته شده در   يکشنبه 8 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode