ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 مرداد 1391     |     کد : 39950

هزاران مسلمان در ميانمار قتل عام مي شوند مدعيان حقوق بشر لب تر نمي كنند .

هزاران مسلمان در ميانمار قتل عام مي شوند مدعيان حقوق بشر لب تر نمي كنند .

رهبر انقلاب در جمع قاريان و حافظان قرآن كريم:
هزاران مسلمان در ميانمار قتل عام مي شوند مدعيان حقوق بشر لب تر نمي كنند .

همزمان با اولين روز از ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن، محفل انس با قرآن، عصر ديروز (شنبه) در حضور حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد.
در اين محفل نوراني كه سرشار از عطر و طراوت معنوي قرآن بود، قاريان، حافظان و اساتيد قرآن، آياتي از قرآن كريم را قرائت كردند و گروههاي جمع خواني نيز در فضيلت رمضان كريم، به مدح و ثناي پروردگار پرداختند.
حضرت آيت الله خامنه اي در سخناني در اين محفل قرآني، داعيه جمهوري اسلامي ايران را برپايي تمدني متكي بر معنويت ناشي از قرآن و هدايت الهي دانستند و با اشاره به استثمار انسانها بوسيله تمدن غرب بعنوان تمدني مبتني بر ماديت و بدور از اخلاق و معنويت تأكيد كردند: نمونه بارز ادعاهاي دروغين غرب درباره اخلاق و حقوق بشر، سكوت اين مدعيان در قبال كشتار هزاران انسان مسلمان در ميانمار است.
ايشان در اين باره تصريح كردند: همين نگاه مادي در غرب است كه دنيا را بدبخت كرده است. وقتي نگاه مادي و سودپرستانه و دور از معنويت و اخلاق انساني بود نتيجه اين مي شود كه قدرت نظامي، اقتصادي و اطلاعاتي در مسير به زانو درآوردن ملت ها خواهد بود.
ايشان افزودند:اگر اوضاع و احوال قرن 18، 19 و 20 ميلادي را مطالعه كرده باشيد همان چيزي كه خود غربي ها تدوين كردند، مي بينيد كه اينها در شرق آسيا، در هند و در چين چه كردند و چه بلاهايي بر سر بشريت آوردند و چه جهنمي براي ملت ها فقط با هدف بهره كشي و استثمار بوجود آوردند.
رهبر انقلاب افزودند: غربي ها درعلم و فناوري پيشرفت كردند و اين را در خدمت بدبخت كردن ملت ها به كار بردند. چون پايه آن بر معنويت نبود وقتي معنويت نباشد اخلاق هم نيست. البته ادعاي آنها در فيلم هاي سينمايي- هاليوودي اخلاق هست، صبر هست اما در زندگي واقعيت ندارد.
رهبر انقلاب با اشاره به جنايت كشتار مسلمانان در ميانمار افزودند: همين امروز نگاه كنيد در شرق آسيا، در ميانمار براثر تعصب و جهالت، اگر نگوئيم دست هاي سياسي دخالت دارند هزاران انسان مسلمان فدا مي شوند، مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نمي كنند. همان هايي كه براي حيوانات دل مي سوزانند. ادعا مي كنند كه اينها ميانماري نيستند. دروغ مي گويند. 300، 400 سال است كه مسلمانان در آنجا زندگي مي كنند. بر فرض هم كه ميانماري نباشند آيا بايد كشته شوند؟
ايشان در ادامه افزودند: تمدن غرب در طول قرنهاي گذشته نيز، هرجا كه پا گذاشته است، جز فساد و استثمار انسانها نتيجه اي نداشته است.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: عزت، رفاه، پيشرفت مادي و معنوي، اخلاق نيك و غلبه بر دشمنان، فقط از طريق عمل به معارف قرآني بدست خواهد آمد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به بيداري ملتهاي اسلامي افزودند: اگر ملتهاي اسلامي بتوانند تمدن مبتني بر وحي الهي و معنويت و اخلاق را پايه گذاري كنند، بشر سعادتمند خواهد شد.
ايشان همچنين تركيب عقل و عاطفه را در انس با قرآن بسيار سودمند خواندند و تأكيد كردند: هنگامي كه عقايد عقلاني قرآن با محبت عجين شود، زمينه عمل به قرآن فراهم و در نتيجه توفيقات جامعه اسلامي روزافزون خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامي با اظهار خرسندي از گسترش نهضت انس با قرآن در كشور بويژه در ميان جوانان، بر لزوم تدبر و تأمل در مفاهيم قرآني و عمل به آن تأكيد كردند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode