ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردين 1391     |     کد : 35156

شبكه جاسوسي و ترور وابسته به موساد منهدم شد

وزارت اطلاعات يكي از شبكه هاي بزرگ ترور و خرابكاري رژيم صهيونيستي و تعدادي از هسته هاي حفاظت شده عملياتي از تروريست هاي وابسته به آن را كشف و بازداشت كرد.

در پي عمليات گسترده و پيچيده وزارت اطلاعات
شبكه جاسوسي و ترور وابسته به موساد منهدم شد

وزارت اطلاعات يكي از شبكه هاي بزرگ ترور و خرابكاري رژيم صهيونيستي و تعدادي از هسته هاي حفاظت شده عملياتي از تروريست هاي وابسته به آن را كشف و بازداشت كرد.
متن اطلاعيه وزارت اطلاعات كه ديروز در اين باره منتشر شده، به اين شرح است: به استحضار ملت شريف ايران مي رساند، با الطاف الهي و توجهات حضرت بقيه الله الاعظم(عج) و با جانفشاني و پيگيري هاي شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان(عج)، يكي از شبكه هاي بزرگ ترور و خرابكاري رژيم اشغالگر قدس و تعدادي از هسته هاي حفاظت شده عملياتي آنها شناسايي شده و گروهي از تروريست هاي جنايت پيشه و مزدوران همكاري كننده با آنها بازداشت شدند.
سلسله عملياتي كه در چند استان مرزي و مركزي كشور انجام شده و به بازداشت تروريست هاي وابسته به رژيم منفور صهيونيستي منتهي شد، به دنبال ماهها اقدامات اطلاعاتي- عملياتي پيچيده و عميق صورت گرفت كه خون پاك «مصطفاي ملت ايران» (شهيد مصطفي احمدي روشن) انگيزه اي دوچندان به مجاهدان خاموش و بركتي مضاعف به اقدامات و پيگيري هاي آنها در مسير شناسايي شياطين و حتي كشف ستاد منطقه اي صهيونيست ها در يكي از كشورهاي منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجاميد.
تعدادي از هسته هاي عملياتي بازداشت شده، در حالي كه آماده انجام عمليات تروريستي بودند، مورد ضربه رعدآساي سربازان بي نام و نشان ايران و اسلام قرار گرفته و از ماموريت هاي تروريستي آنها پيشگيري به عمل آمد.
از بازداشت شدگان، مقادير قابل توجهي بمب هاي سنگين آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح هاي كمري و صداخفه كن، تجهيزات نظامي، مخابراتي و ديگر ابزارآلات تروريستي كشف و ضبط گرديده است.
ضرورت رعايت ملاحظات امنيتي و محدودسازي امكان عمليات ايذايي احتمالي از جانب دشمن صهيونيستي ايجاب مي كند كه اطلاعات بيشتر پيرامون تعداد تروريست هاي دستگير شده، ماموريت هاي آنها، وسايل و ابزار مكشوفه، پايگاه منطقه اي شناسايي شده و حاميان رژيم صهيونيستي در انجام اقدامات جنايتكارانه و رذيلانه تروريستي را به زمان مناسبي در آينده موكول نمايد.
همچنين شنيده هاي كيهان حكايت از آن دارد كه برخي از دستگيرشدگان محل و فرد مورد نظر خود براي انجام عمليات خرابكاري و ترور را هم شناسايي كرده بودند.




نوشته شده در   چهارشنبه 23 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode