ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 فروردين 1391     |     کد : 34857

همكاري دولت و مجلس لازمه رونق توليد ملي و مقابله با دشمن

رهبر معظم انقلاب اسلامي همدلي و همكاري را يكي از اصلي ترين لوازم مقابله با توطئه هاي دشمنان دانستند.

رهبر انقلاب در ديدار جمعي از مسئولان سه قوه : همكاري دولت و مجلس لازمه رونق توليد ملي و مقابله با دشمن

رهبر معظم انقلاب اسلامي همدلي و همكاري را يكي از اصلي ترين لوازم مقابله با توطئه هاي دشمنان دانستند.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر سه شنبه در ديدار جمعي از مسئولان كشور در سه قوه، همه مسئولان را به همدلي، همفكري، همكاري صميمانه و تلاش جدي براي حمايت از توليد ملي و فرهنگ سازي عمومي در جهت آن فراخواندند و تأكيد كردند: عيد و آغاز سال جديد، بايد زمينه ساز همت، فكر، نشاط، اميد و انگيزه اي جديد براي ادامه پرشتاب تر حركت رو به جلو كشور و برداشتن يك گام جدي و بزرگ در موضوع توليد ملي و داخلي، باشد.
رهبر انقلاب اسلامي، مبارك بودن سال براي مسئولين را منوط به انجام وظيفه و حركت در مسير اسلام دانستند و افزودند: اگر مسئولين با كار و تلاش جدي و مخلصانه خود، زمينه ساز جلب رحمت و لطف الهي شوند، قطعاً سال، بر مردم هم مبارك خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي در تبيين نامگذاري امسال به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني خاطرنشان كردند: جمع بندي از حركت خوب كشور به سمت اهداف والا و امكانات و شرايط موجود و همچنين تمركز بدخواهان نظام اسلامي بر مسائل اقتصادي، نشان مي دهد كه حمايت از توليد ملي يك نياز ضروري در شرايط كنوني است.
ايشان با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استكبار براي تشديد فشارهاي اقتصادي بر جمهوري اسلامي ايران افزودند: با وجود تدارك گسترده معاندان و مخالفان نظام اسلامي، مسئولان و جوانان كشور، با عزم و ايمان خود و هوشياري و شناخت از امكانات و تلاش هاي دشمنان و همچنين سرعت عمل، همه امكانات و توانايي هاي داخل را به ميدان خواهند آورد و جبهه استكبار را يكبار ديگر ناكام خواهند گذاشت.
رهبر انقلاب تأكيد كردند: آشكارترين دليل بر بي نتيجه بودن تلاش هاي جبهه استكبار، ناكارآمدي بيش از سي سال تحريم و فشار اقتصادي بر نظام اسلامي و پيشرفت و قدرت روزافزون ايران است.
ايشان يكي از لوازم حركت همه جانبه در جهت حمايت از توليد ملي و مقابله با تلاش هاي جبهه استكبار را همكاري و همدلي مجلس و دولت برشمردند و به قواي مقننه و مجريه توصيه كردند: امروز كشور درعرصه هاي مختلف نيازمند تلاش، تحرك، نوآوري و ابتكار است كه لازمه رسيدن به اين هدف، همفكري، تدبير و همراهي مسئولان بويژه در دولت و مجلس است.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به شكل گيري جبهه اي متشكل از استكبار، ارتجاع، سرمايه داران بزرگ، مفسدين، روسياهان عالم و سست عنصرهاي دنباله رو، در مقابل نظام اسلامي خاطرنشان كردند: در طول بيش از سه دهه گذشته، تا بحال چند بار چنين جبهه اي براي به زانو درآوردن نظام اسلامي شكل گرفته است اما در هر يك از برهه ها، جبهه شياطين شكست خورده و به نتيجه مورد نظر خود نرسيد.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: يكي از دلايل عمده شكست جبهه مخالفان و معاندان نظام اسلامي، وحدت و همدلي دروني كشور بوده است.
ايشان با تأكيد مجدد بر لزوم حمايت عملي از توليد ملي و با اشاره به نقش عمده دولت در اين موضوع و همچنين نقش تسهيل كننده مجلس در اين خصوص، افزودند: مجلس و دولت بايد با همكاري صميمانه براي حمايت از توليد ملي، گام هاي عملي بردارند.
حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با اشاره به وجود فرهنگ ناصحيح استفاده از كالاي خارجي در جامعه، نقش صدا و سيما را در فرهنگ سازي استفاده از توليد داخل بسيار مهم ارزيابي و تأكيد كردند: فرهنگ سازي براي مصرف كالاهاي ساخت داخل، نيازمند تفكر، مطالعه، نگاه عميق، برنامه ريزي و در نظر گرفتن ابعاد روانشناختي اجتماعي اين موضوع است كه صدا و سيما و ديگر دستگاه هاي تبليغاتي، بايد در اين خصوص اهتمام جدي داشته باشند.
ايشان در پايان بار ديگر همه مسئولان قواي سه گانه را به تواصي به حق و صبر و استقامت، تلاش و خدمت همراه بانشاط و اميد، كمك و ياري به يكديگر و استمداد از خداوند متعال سفارش كردند.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode