ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 بهمن 1390     |     کد : 32765

حي علي الجهاد شعار كفن پوشان بحرين

معترضان بحريني در حالي كه كفن پوشيده و شعار حي علي الجهاد سر مي دادند اعلام كردند تا پاي شهادت به انقلاب خود وفادار خواهند بود.

قيام مردمي عليه آل خليفه وارد مرحله تازه اي شد
حي علي الجهاد شعار كفن پوشان بحرين

معترضان بحريني در حالي كه كفن پوشيده و شعار حي علي الجهاد سر مي دادند اعلام كردند تا پاي شهادت به انقلاب خود وفادار خواهند بود.
انقلابيون بحريني در نخستين سالروز انقلاب 14 فوريه در مناطق مختلف بحرين تظاهرات كردند و اظهار داشتند كه تسليم نخواهند شد و عقب نخواهند نشست و با پايداري خود انقلاب را به پيروزي خواهند رساند.
تظاهركنندگان در حالي كه شعارهايي عليه حكومت آل خليفه سر مي دادند پرچم هاي بحرين را در دست داشتند و به سمت ميدان لوءلوء حركت كردند.
كفن پوشان و فدائيان بحريني نيز با دادن شعار حي علي الجهاد از خيابان ها و مقاطع مختلف به سوي ميدان لوءلوء (شهدا) حركت كردند.
انقلابيون فرياد مي زدند ترسي از مرگ نداريم و به استقبال شهادت مي رويم و اين پيام را به گوش خاندان آل خليفه مي رسانيم كه حكومت بحرين به زودي سرنگون خواهد شد.
شماري از جوانان انقلابي نيز با ناديده گرفتن اقدامات سركوبگرانه و شكستن حصارهاي امنيتي ايجاد شده در اطراف ميدان لوءلوء و عبور از سيم هاي خاردار به سوي اين ميدان حركت و شعار مي دادند الله اكبر، از شهادت استقبال مي كنيم.
انقلابيون مردم را به جهاد دعوت و از آنان خواستند قيام يكپارچه اي را عليه حكومت ظالم آل خليفه سازماندهي كنند.
همزمان با حضور انقلابيون و تظاهركنندگان در خيابان هاي اصلي شهر، مردم نيز به پشت بام ها رفته و با فرياد الله اكبر تظاهركنندگان را همراهي كردند.
در شهرها و روستاهاي ديگر بحرين نيز تظاهرات مشابهي صورت گرفت و معترضان به سوي ميادين اصلي شهر حركت كردند و بدين ترتيب وفاداري خود را به ادامه انقلاب نشان دادند.
تظاهركنندگان تاكيد كردند كه كار انقلاب را يكسره خواهند كرد و تا زمان سرنگوني نظام آل خليفه ميادين و خيابان ها را ترك نمي كنند.
در روستاي بني جمره نيروهاي رژيم آل خليفه دو تن از انقلابيون را با خودروهاي نظامي زير گرفتند و به شهادت رساندند.
در منامه و ديگر شهرهاي بحرين نيز نيروهاي امنيتي آل خليفه با همدستي نيروهاي نظامي آل سعود يورش همه جانبه اي را عليه معترضان صورت دادند كه در نتيجه اين سركوب وحشيانه تعداد زيادي از تظاهركنندگان مجروح شدند.
نيروهاي امنيتي آل خليفه با تيراندازي مستقيم، پرتاب گاز اشك آور و گازهاي سمي و بمب هاي صوتي به تظاهركنندگان حمله كردند.شماري از زنان انقلابي بحرين نيز روز گذشته خود را به ميدان لوءلوء رساندند و اعلام كردند كه دوشادوش مردان در راهپيمايي و تظاهرات ضد آل خليفه مشاركت خواهند كرد.
خبرگزاري فارس گزارش مي دهد كه جوانان بحريني شيوه مقاومت عليه آل خليفه را تغيير داده و براي مقابله با حملات نيروهاي دولتي به استفاده از كوكتل مولوتف روي آورده اند.
به گفته ناظران منطقه، اين جوانان با اين سلاح ساده موفق شده اند كه نيروهاي رژيم آل خليفه را زمين گير كنند.
گفته مي شود كه اين نوع مقاومت جوانان بحريني رژيم آل خليفه را دچار وحشت كرده و نيروهاي بيشتري را براي سركوب مخالفان وارد ميدان كرده است.
از سوي ديگر سخنگوي اطلاع رساني انقلاب بحرين اعلام كرد كه تفنگداران آمريكايي نيروهاي نظامي آل خليفه را آموزش داده و انواع شيوه هاي سركوب را به آنان آموخته اند.
گفتني است انقلابيون بحريني روز گذشته مرحله دوم راهپيمايي خود را با عنوان «رسيدن به ساعت صفر» آغاز كردند و با شعار «حي علي الجهاد» به «معناي بشتابيد به سوي جهاد» به سوي ميدان شهدا حركت كردند.
تظاهركنندگان تاكيد كردند كه اين اعتراض ها تا رسيدن به تحقق خواسته هايشان همچنان ادامه خواهد يافت.


نوشته شده در   چهارشنبه 26 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode