ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390     |     کد : 31766

ديكتاتور يمن به آمريكا گريخت

با فرار ديكتاتور يمن به آمريكا پيروزي ديگري براي ايران و جهان اسلام در تاريخ به ثبت رسيد.

پيروزي بزرگ ديگر براي ايران و جهان اسلام
ديكتاتور يمن به آمريكا گريخت

با فرار ديكتاتور يمن به آمريكا پيروزي ديگري براي ايران و جهان اسلام در تاريخ به ثبت رسيد.
علي عبدالله صالح پس از آنكه به خاطر اشتباهاتش در دوران 33 ساله حكومت ديكتاتوري اش از مردم يمن عذرخواست به كشور حامي اش آمريكا فرار كرد. با فرار غيرمنتظره علي عبدالله صالح به آمريكا موجي از شادي و سرور مردم يمن را فرا گرفت و با پخش شيريني و گل، اين پيروزي تاريخي را جشن گرفتند.
ديكتاتور يمن در آخرين سخنراني تلويزيوني خود قبل از ترك يمن به مردم گفت كه براي معالجه به آمريكا مي رود و از مردم خواست به خاطر كوتاهي ها و اشتباهاتش در دوران 33 ساله زمامداري وي او را ببخشند. پيش از اين شبكه هاي العربيه و الجزيره از خروج عبدالله صالح از فرودگاه صنعا و سفر وي به نقطه نامعلومي خبر داده بودند.
پس از فرار ديكتاتور مردم يمن اعلام كردند انقلاب هنوز به موفقيت نهايي نرسيده و براي پاك كردن نظام از باقيمانده هاي فاسد رژيم علي عبدالله صالح به مبارزه خود ادامه خواهند داد.
پس از پيروزي اسلامگرايان در تونس، مصر و ليبي فرار ديكتاتور يمن به آمريكا تازه ترين پيروزي براي جهان اسلام به شمار مي رود.
پيروزي هاي پي درپي در كشورهاي منطقه زمامداران آمريكا را سردرگم كرده است تا جايي كه اخيراً سازمان ديدبان حقوق بشر از كاخ سفيد خواسته به حمايت از ديكتاتورهاي عرب منطقه پايان دهد.
ناظران سياسي منطقه معتقدند كه با فرار ديكتاتور يمن، راه براي سقوط ديكتاتورهاي مرتجع عرب نيز هموار خواهد شد.
مردم يمن با برگزاري تظاهرات و تجمعات اعتراض آميز در صنعا و ديگر شهرهاي يمن اظهار داشتند به مخالفت هاي خود با نظام علي عبدالله صالح همچنان ادامه خواهند داد و فرار وي از كشور به معني پيروزي انقلاب نيست. تظاهركنندگان تأكيد كردند كه فرار عبدالله صالح به آمريكا و كناره گيري وي از قدرت يك بازي سياسي از سوي آمريكا و عربستان است چرا كه آنها نمي خواهند جرايم و جنايات رژيم عبدالله صالح فاش شود.
خروج عبدالله صالح از يمن به دنبال تصويب قانون مصونيت قضايي رئيس جمهور و معاونانش در پارلمان اين كشور صورت گرفت.
اين در حالي است كه مردم يمن اعلام كردند كه قانون اعطاي مصونيت به عبدالله صالح بي ارزش است و مردم همچنان خواستار مجازات و اعدام وي به دليل جنايات بي شمارش هستند.
انقلابيون يمني تأكيد كردند كه تصويب چنين قانوني در دادگاه هاي بين المللي و حتي در دادگاه هاي آمريكا مفهوم و ارزشي ندارد و بي اعتبار است و ديكتاتور را هر جاي دنيا كه باشد محاكمه و مجازات خواهند كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 5 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode