ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 30 شهريور 1390     |     کد : 25667

حافظان امنيت مردم مجاهدان في سبيل الله هستند

رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامي تأكيد كردند كه حافظان امنيت و آرامش مردم مجاهدان واقعي في سبيل الله هستند.

فرمانده كل قوا در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامي : حافظان امنيت مردم مجاهدان في سبيل الله هستند

رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامي تأكيد كردند كه حافظان امنيت و آرامش مردم مجاهدان واقعي في سبيل الله هستند.
در مراسم دانش آموختگي دانشجويان علوم انتظامي كه صبح روز سه شنبه با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد، حضرت آيت الله خامنه اي در ابتداي ورود به دانشگاه علوم انتظامي در محل يادمان شهدا حضور يافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهداي نيروي انتظامي را مسئلت كردند.
فرمانده كل قوا سپس از يگان هاي انتظامي، راهنمايي و رانندگي و مرزباني حاضر در ميدان سان ديدند.
رهبر انقلاب اسلامي در سخناني در اين مراسم كاركنان و فرماندهان نيروهاي انتظامي به عنوان حافظان امنيت، آسايش و آرامش مردم را «مجاهدان واقعي في سبيل الله» خواندند و تأكيد كردند: نيروي انتظامي همواره بايد هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهرباني، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
ايشان امنيت اعم از امنيت اجتماعي و امنيت اخلاقي و رواني را از اركان پيشرفت و سربلندي كشور خواندند و خاطرنشان كردند: يكي از روش هاي استكبار براي مقابله با ملت هاي مستقل، ايجاد ناامني اجتماعي و همچنين ناامني اخلاقي و روحي در جامعه است.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به طراحي پشت صحنه سياستگذاران استكبار براي ترويج مواد مخدر و ايجاد بي بند و باري اخلاقي و سست كردن پايه هاي اخلاقي، تأكيد كردند: نيروي انتظامي امروز وظيفه بسيار بزرگي بر عهده دارد كه انجام صحيح و دقيق آن، نيازمند برطرف كردن آسيب هاي احتمالي است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر لزوم احساس توأمان اقتدار و رأفت نيروي انتظامي درجامعه افزودند: اين موضوع بايد در آموزش ها و دوره هاي مختلف مورد توجه جدي قرار گيرد و به يك فرهنگ سازماني قطعي در نيروي انتظامي تبديل شود.
ايشان با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير نيروي انتظامي، زمينه براي پيشرفت هاي جديد را مهيا دانستند و خاطرنشان كردند: دستيابي به عرصه هاي جديد، فقط با دانش، تجربه، تحقيق، تأمل و بكار گرفتن همه استعدادها امكان پذير است.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: سربلندي ايران عزيز در گرو عزم مستحكم جوانان و نخبگان كشور است كه به لطف خداوند روز به روز مشهودتر از گذشته است.
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، سردار سرتيپ احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي در سخناني، ايجاد نظم، امنيت و آرامش در جامعه از طريق ايجاد اقتدار دروني و بيروني در نيروي انتظامي و تربيت نيروهايي متدين، بصير، حرفه اي، شجاع و كارآمد و روزآمد را از اهداف اصلي برشمرد و گفت: تشكيل پليس تخصصي مواد مخدر و كاهش ورود مواد مخدر به كشور، تشكيل يگان مرزباني و كاهش قاچاق كالا و سوخت و محصولات مخرب فرهنگي، مبارزه قاطع با ناامني و شرارت، افزايش سرعت در كشف جرم و علمي فني كردن كشف جرم، ارتقاي امنيت اخلاقي در جامعه، افزايش 20درصدي ارائه خدمات الكترونيكي به شهروندان و كاهش تصادفات و خسارات ناشي از آن با وجود افزايش دوبرابري توليد خودرو از جمله اقدامات و دستاوردهاي نيروي انتظامي در سالهاي اخير است.
سردار سرتيپ دوم عصار فرمانده دانشگاه علوم انتظامي نيز در گزارشي با اشاره به تدوين راهبردهاي اساسي اين دانشگاه گفت: ايجاد كرسي هاي تخصصي، كاربردي و حرفه اي كردن آموزش ها و نهادينه سازي دانش محوري از رويكردهاي اصلي دانشگاه علوم انتظامي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است.
در اين مراسم همچنين، تعدادي از دانشجويان، فارغ التحصيلان، اساتيد و كاركنان نمونه دانشگاه علوم انتظامي و همچنين خانواده هاي شهداي نيروي انتظامي، هدايا، درجه و سردوشي خود را از دست مقام معظم رهبري دريافت كردند.
اجراي حركات نمايشي و راپل بخش ديگري از مراسم دانش آموختگي و تحليف دانشگاه علوم انتظامي بود.
در پايان اين مراسم يگان هاي حاضر در ميدان از مقابل فرمانده كل قوا رژه رفتند.


نوشته شده در   چهارشنبه 30 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode