ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 172061

امام جمعه جلفا: مبارزه با فساد باید جدی دنبال شود

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: تا روزنه های فساد اقتصادی و رانت خواری در این مملکت بسته نشود، گرفتاری ها همچنان ادامه خواهد داشت.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: تداوم فساد اقتصادی راه را برای ورود خیلی ها بازگذاشته و این مانع بزرگی برای رونق اقتصادی خواهد بود.
وی با تاکید بر مبارزه جدی با فساد در جامعه اسلامی، اظهارکرد: تمامی بی عدالتی ها و فسادهای اداری ناشی از فساد اقتصادی است.
خطیب جمعه جلفا بیکاری و رکود اقتصادی را از آثار سوء فساد اقتصادی در جامعه بیان کرد وافزود: در سایه مبارزه قاطع با مفسدان اقتصادی عدالت اجتماعی در جامعه نهادینه شده و همه افراد به صورت یکسان از امکانات بهره مند می شوند.
حجت الاسلام انتظاری در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات شایسته دولتمردان در بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: رضایت مردم از عملکرد دولت ملاک ارزیابی دولتمردان است.
وی اظهار کرد: هر اندازه رضایت مردم از دولت مطلوب باشد به همان میزان دولتمردان در نیل به اهداف و توسعه و پیشرفت کشور موفق خواهند بود.
امام جمعه جلفا در ادامه با تسلیت ایام سوگواری ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان، بر بهره مندی از فیوضات شب های احیاء تاکید کرد.
حجت الاسلام انتظاری، شب های قدر را فرصت مناسبی برای تزکیه نفس و پاکی از گناه دانست و افزود: در این شب ها نبایدی فکر گناه کردن و خطا بر انسان غلبه کند.
وی تاکید کرد: بهره مندی از فیوضات ماه رمضان و عمل به قرآن چراغ راه هدایت انسان بوده و او را از تاریکی و گمراهی رها می سازد.
پرهیز از غیبت و گناه و افترا، خدمت صادقانه، برپایی نماز، عمل به دستورات قرآن، پیامبر و ائمه معصومین از توصیه های دیگر امام جمعه جلفا به نماز گزاران روزه دار بود.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode