ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395     |     کد : 171493

امام جمعه جلفا: لبخند زدن به دشمن معنایی ندارد

امام جمعه جلفا گفت:دشمن بودن امریکا ثابت شده است و مسئولین باید به چشم دشمن به او نگاه کنند و لبخند زدن به دشمن معنایی ندارد.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه با محکوم نمودن جنایات گروه های تروریستی در سوریه اظهار داشت: امروز داعش با کمال وقاحت بیانیه می دهد که انفجار یک بمب در ایران برای ما مهمتر و حیاتی تر از انفجار هزاران بمب در سوریه و عراق و فرانسه و … است، اما آنها غافلند از جوانان امروز ایران که همان شیرخواران دیروزند که با لالایی و نوای یاحسین(ع) بزرگ شده اند، جوانانی که امروز به‌عنوان مدافعین حرم در سراسر دنیا جانشان را فدای ارزش های این انقلاب می‌کنند.
حجت‌الاسلام انتظاری افزود: دشمن سالهاست که با نقشه ها و حیله های گوناگون سعی در به دام انداختن جوانان این کشور دارد ولی جوانان ما آنجا که حرف نظام و رهبری و انقلاب می‌شود همیشه ارادت خود را به این خاک نشان داده و خود را سربازان جان بر کف این انقلاب می دانند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان جلفا با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جمله امام(ره) که گفتند “خرمشهر را خدا آزاد کرد” بهترین تعبیر برای این پیروزی است. چرا که دشمن برای حفظ خرمشهر با تمام قوا وارد عمل شده بود، کشورهای زیادی که هرکدام به نحوی چه با حمایت مالی و تسلیحاتی و چه با نیروی نظامی و مستشاری با تمام قوا پشت عراق بودند و در مقابل ایران اسلامی و جوانان ما ایستاده بودند.

حجت‌الاسلام انتظاری ادامه داد: متاسفانه با وجود این سختی ها و مشکلات عده ای هم در داخل کشور کارشکنی می کردند، عده ای که نمیخواستند جنگ ادامه پیدا کند و بلاها و مصیبت ها بر سر امام آوردند و خون بر دل رزمنده ها کردند.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه سیاست زدگی و حزب بازیها روز به روز بر مشکلات کشور می افزاید اظهار کرد: در وضعیتی که دولت و بانک مرکزی به گفته خود توان پرداخت وام ازدواج ده میلیونی را ندارند و حقوق پانصدهزار تومانی جانبازان به خاطر نبود بودجه کافی به تعویق می افتد، حقوق های چندصد میلیونی مدیران دولتی قابل توجیه نیست و باید رسیدگی شود.

وی در ادامه بیاناتش با اشاره به جمله امام و رهبری مبنی بر شیطان بزرگ بودن امریکا گفت: دشمن بودن امریکا ثابت شده است و مسئولین باید به چشم دشمن به او نگاه کنند و لبخند زدن به دشمن معنایی ندارد. اینکه امام فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود یعنی مسئولین ما باید برای تحقق این شعار و در این راستا قدم بردارند ولی متاسفانه بعضی ها در پی روابط دیگری هستند و این قبیل کارها کشور را مضطرب و پریشان می‌کند.

حجت‌الاسلام انتظاری در پایان ضمن تبریک انتخاب مجدد نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون که انتخابات تمام شده و نتایج مشخص شده است باید بدانیم که زمان انتقام گیری نیست که چه کسی به چه کسی رای داده است، نماینده منتخب باید با اعلام پایان رقابت و آغاز رفاقت از برنامه ها و طرح های دیگر کاندیداها نیز در مسیر پیشرفت و حل مشکلات شهرستان استفاده کند.


نوشته شده در   سه شنبه 11 خرداد 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode