ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 4 بهمن 1394     |     کد : 168701

برگزاری همایش الزامات و ضرورت های حضور حداکثری در انتخابات در جلفا

همایش انتخاباتی با عنوان" الزامات و ضرورت های حضور حداکثری در انتخابات" با هدف ایجاد شور نشاط انتخاباتی در شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در این همایش که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی هادیشهر برگزار شد؛ اقشار مختلف مردم، روحانیون، فرهنگیان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسوولین لشکری و کشوری حضور داشتند.

فرماندار شهرستان جلفا به‌عنوان اولین سخنران این همایش با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات ۷ اسفند تاکید کرد.

زاهد محمودی اظهار کرد: انتخابات متولی خاص ندارد و همه در برگزاری سالم و شکوهمند آن مسوولیت دارند.

وی به آیین نامه ها و قوانین انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، رسالت اصلی مجریان انتخاباتی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا هرگونه استفاده از امکانات دولتی برعلیه یا له کاندیدای خاص را تخلف مدیریتی دانست و هشدارهای قانونی در این خصوص را به مدیران گوشزد کرد.

محمودی با اشاره به در پیش بودن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن های انقلاب، آمیخته شدن این برنامه ها با برنامه های تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هشدار داد.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست به‌عنوان بازوان توانمند دولت در شهرها و روستاها در جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان جلفا نیز در این گردهمایی با تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بر ضرورت حفظ دستاوردهای نظام که حاصل ایستادگی ملت و رشادت جوانان این مرز و بوم اسلامی است، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب به واسطه ارزش های اسلامی و خط مشی آن می باشد که باید این خط مشی و اصول در همه ادوار به خصوص انتخابات آتی مدنظر باشد.

وی با تشریح ابعاد حضور گسترده مردم در صحنه ها، تصریح کرد: حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای در واقع حمایت از نظام بوده و ضامن حفظ انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان است.

حجت‌الاسلام انتظاری با بیان اینکه تنها را هبرون رفت کشور از مشکلات، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: دشمنان برای انتخابات ۷ اسفند تبلیغات گسترده ای را شروع کردند که مردم باید همانند گذشته هوشیار باشند.

این همایش که با پخش کلیپ های مختلف در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان همراه بود باعث ایجاد شور و شعف خاصی در محل برگزاری همایش بود.


نوشته شده در   يکشنبه 4 بهمن 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode