ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 آذر 1394     |     کد : 167863

امام جمعه جلفا: دنیای اسلام نیازمند وحدت و همدلی است

امام جمعه شهرستان جلفا نیاز اصلی دنیای اسلام را وحدت و همدلی برای دفع توطئه ها و اختلاف افکنی های استکبار بیان کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلفا اظهار کرد: دشمنان با روش های مختلف در صدد ایجاد تفرقه و اسلام هراسی هستند که مسلمانان باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مسلمانان می تواند بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات جوامع اسلامی را برطرف کند، از دولت های اسلامی خواست فریب توطئه ها و سیاست های تفرقه افکنانه استکبار را نخورند.
امام جمعه جلفا با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه و منطقه نارداران جمهوری آذربایجان، این حوادث را ناشی از نفوذ استکبار در ضربه زدن به حرکت عظیم اسلامی در ممالک اسلامی دانست.
حجت الاسلام انتظاری به ابعاد نفوذ استکبار و دولت های غربی در ممالک اسلامی منطقه اشاره و تاکید کرد: سردمداران ممالک منطقه به استثنای جمهوری اسلامی خودباخته و فریب خورده سیاست های استکبار شده اند و همه مشکلات ملت های منطقه از آن نشات می گیرد.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه، آرامش، امنیت و پیشرفت کنونی در کشور را مرهون وحدت و همدلی حوزه و دانشگاه بیان کرد.
حجت الاسلام انتظاری افزود: در سایه این وحدت تمامی توطئه های دشمنان برای جدایی حوزه و مراکز علمی و دانشگاه ها با شکست مواجه شده است.
امام جمعه جلفا با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضور گسترده مردم در این انتخابات را بسیار سرنوشت ساز قلمداد کرد.
حجت الاسلام انتظاری از دولتمردان خواست با خدمتگزاری صادقانه به مردم و ایجاد تقویت روحیه مشارکت پذیری در مردم، انتخابات پرشوری را رقم بزنند.
وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست از تخریب دولت و نمایندگان قبلی پرهیز کرده و از دادن وعده های دروغین به مردم خودداری کنند.
امام جمعه جلفا با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) ، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را به عموم نمازگزاران تبریک گفت.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربابجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 27 آذر 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode