ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 مهر 1394     |     کد : 166222

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جلفا

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جلفا برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جلفا با حضور حجت‌الاسلام سید محمدی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جلفا و اقشار مختلف مردم و ادارات و طلاب حوزه علمیه فاطمیه جلفا وهمچنین جمعی از دانشجویان، اساتید برگزار شد.

در این مراسم فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجانشرقی نیز انقلاب اسلامی را بزرگترین رحمت الهی برای نوع بشر دانسته و گفت: بایستی قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

عبداله شادی با تشریح فلسفه خلقت بشر هدف خداوند متعال را از آفریدن بشر به کمال رساندن آن توصیف کرده افزود: متاسفانه بشردر طی این مسیر ترک اولی نموده و از خداوند متعال فاصله گرفت و در این راستا بعد از اینکه اولیا الهی و پیامبران را پیروی ننمودند ظالمان بر آنها غلبه نمودند.

وی با اعلام اینکه در طی این روند عده ای از مردم متنبه شده و با پیروی از امام (ره ) انقلاب اسلامی را بوجود آوردند گفت:انقلاب اسلامی امروز بزرگترین رحمت الهی برای نوع بشر است

فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجانشرقی افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی امتحان بزرگ انقلاب اسلامی بود که نسل آن روز با گذشتن از خواسته های خود در راستای زندگی سعادتمندانه نسل امروز در میدان رزم حاضر شدند و با موفقیت از این امتحان بزرگ بیرون آمدند.

شادی در این راستا به اشاره به تقابل حق و باطل واقعه کربلا را تابلوی زیبای این تقابل قلمداد کرده افزود: این تقابل همچنان ادامه دارد و ما باید با تشخیص درست جبهه حق درمسیر حق قرار گرفته و این سند افتخار را که از پدرانمان به ما رسیده است را حفظ نمائیم.

وی بر قدردانی از خون شهدا تاکید کرد و گفت: بنا به فرموده قران  پیروز نهایی تقابل حق و باطل برای لشکریان خدا خواهد بود و یکی از معیارهای قرار گیری در این لشکر قدردانی و حفظ ارزش خون شهدا می باشد

در ادامه این مراسم استاد میرزا حسین کریمی مراغه ای شاعر نامی معاصر  با شعر خوانی در موردانقلاب و امام  یاد ونام شهیدان را گرامیداشت.

 همچنین خاطره گویی توسط یکی از استادان دانشگاه و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران و جانبازان دانشجو نیز پایان بخش این مراسم بود.


نوشته شده در   دوشنبه 13 مهر 1394  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode