ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 تير 1393     |     کد : 153015

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان جلفا با حضورمشاور عالی سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان جلفابا حضور مشاور عالی استاندارودبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این که مهم‌ترین وجه تمایز ما با دشمنان، محدودیت‌های دینی و اخلاقی است، گفت:دشمنان ما برای آسیب رساندن به مردم و نظام اسلامی، به هر جنایتی دست می‌زنند، ولی ما برای حفظ ارزش‌های خود هزینه‌های زیادی پرداخته‌ایم که یکی از آنها شهدا و جانبازان مبارزه با مواد مخدر هستند.

محمدعلی نصرتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان جلفا، افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون نزدیک به چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با
مواد مخدر تقدیم کرده است که رقم بسیار بزرگی است.وی مواد مخدر را یکی از مهم‌ترین مسایل کشورهای جهان دانست و گفت: متاسفانه ۱۷۰ کشور با اثرات و زیان‌های این مواد افیونی درگیر هستند.

مشاور عالی امنیتی وانتظامی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مواد مخدر ابزار بسیارخطرناکی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی است، افزود: دشمنان قسم خورده ما
تا کنون با تمام حربه‌ها نتوانسته‌اند به این هدف برسند و اکنون می‌خواهند با اشاعه مواد مخدر این کار را انجام دهند.وی همچنین گفت: در بحث پیشگیری از شیوع مواد مخدر فعالیت‌های بسیاری انجام شده ولی کافی نیست؛ دربحث حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان نیز با برخی ادارات تفاهم‌نامه امضا شده واین کار در سطح شهرستانی نیز انجام خواهد شد.

محمودی، فرماندار جلفا نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از فعالیت‌های شورای مبارزه با مواد مخدردر سطح شهرستان پرداخت و از دبیر استانی این ستاد خواست تا دربه کارگیری دستگاه اسیکستری در مبادی مرزی، ساخت اماکن بازپروری و کمک به اشتغال معتادان ترک کرده مساعدت کند.

پارسا رئیس دادگستری شهرستان جلفا با ارایه گزارشی از پرونده های این شهرستان در مورد مواد مخدر خواستار بکارگیری دستگاه های مواد یاب  و اطلاع‌رسانی در مورد انواع مواد مخدر به هم وطن هایی که قصد خروج از مبادی های کشوررا دارند شد.

دهقان،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جلفا نیزبه ارایه گزارشی از فعالیت‌های این فرماندهی و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی درمساجد، مدارس و دانشگاه‌ها،  اجرای
طرح‌های پاکسازی منطقه‌ای و جمع‌آوری معتادان را از جمله اقدامات این نهاد برای مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.

خسروی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جلفا نیزبه ارایه گزارشی از فعالیت‌های و اقدامات بهزیستی پرداخته وخواستاربرنامه‌ریزی برای احداث کمپ معتادان در این شهرستان شد.

لازم به ذکر می باشد  نماینده دادستان و فرماندهی مرزبانی و فرماندهی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه شرکت داشتند.

گفتنی است: قلی پور کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا نیز در این جلسه شرکت داشت


نوشته شده در   جمعه 6 تير 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode