ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 خرداد 1393     |     کد : 152348

مقام معظم رهبری راه و اندیشه امام (ره) را با صلابت ادامه می دهند

امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری راه و اندیشه امام (ره) را با صلابت ادامه می دهند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه جلفا، با اشاره به آغاز بیست و ششمین سال رهبری آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) گفت: خبرگان رهبری با قاطعیت آرا حضرت آیت الله خامنه‌ای را به‌عنوان رهبرانقلاب انتخاب کردند و از دیدگاه امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب یکی ازبازوهای پرتوان جمهوری اسلامی و آشنا به مسائل فقهی بودند.
 
وی افزود: ربع قرن از انتصاب معظم له به رهبری جمهوری اسلامی می گذرد وهر چه پیشتر می رویم بیش از گذشته فضایل و شخصیت والای ایشان در جامعه وجهان آشکار می‌شود.
 
امام جمعه جلفا با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه، اندیشه و فکر امام خمینی (ره) را با صلابت ادامه می دهند، تصریح کرد: با رهبری ایشان این خیال خام دشمنان نظام که پس از رحلت امام خمینی (ره) انقلاب ایران از هم پاشیده می‌شود، تعبیر نشد و سکانداری نظام به دست خلف صالح امام راحل محول شد.
 
حجت‌الاسلام انتظاری تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در مقاطع بحرانی خردمندانه کشور را رهبری کرده اند و بیانات داهیانه ایشان، نقشه راه و زمینه ساز غلبه بر مشکلات و
خنثی کردن توطئه های دشمنان بعد از رحلت رهبر کبیر انقلاب است.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب توانست با سخنرانی ها، خطبه ها و مدیریت صحیح در مقاطع مختلف تاریخی همچون فتنه ۸۸، فتنه ها و بحران ها را دفع و ازبین ببرد.
 
امام جمعه جلفا در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به انتخابات سوریه اظهار کرد: بسیاری از دشمنان و حامیان تروریست ها در این کشور که قصد براندازی حکومت اسد و شکست مقاومت اسلامی را داشتند، در این انتخابات مردمی و دموکراسی شکست خوردند.
 
وی ادامه داد: پیروزی مردم سوریه در این انتخابات مایه خوشحالی همه جوامع اسلامی و مشت محکمی بر دهان استکبار و جوامع غربی و پتک بزرگی بر سررژیم صهیونیستی بوده است.
 
حجت‌الاسلام علی انتظاری با اشاره به ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری این روزبه‌عنوان روز جوان افزود: به برکت انقلاب اسلامی و نقش جوانان در عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی شاهد کسب رتبه های برتر جهانی در دنیا هستیم.
 
وی تأکید کرد: دولتمردان کشور باید به این قشر پر نشاط و سرمایه های نظام اسلامی توجه داشته باشند و خواسته ها و نیازهای اصولی آنها در زمینه هایی همچون ازدواج، اشتغال و مسکن را تأمین کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 18 خرداد 1393  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode