ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1392     |     کد : 140089

امام جمعه جلفا: بدون آگاهی از صلاحیت افراد برای رفع تکلیف رای ندهیم


امام جمعه شهرستان جلفا آگاهی در انتخاب فرد اصلح را از مهمترین وظایف مسلمانان دانست و گفت: اینکه با هدف رفع تکلیف به پای صندوق رای برویم و بدون آگاهی از صلاحیت افراد در انتخابات شرکت کنیم ظلم به تمام مقدسات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، حجت‌الاسلام علی انتظاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جلفا اظهار کرد: انتخابات مظهر عدالت اجتماعی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بیعت با خون شهدا و آرمان‌های امام راحل است، اظهار کرد: هر رای ملت ایران به نامزدهای تائید صلاحیت شده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی رای به اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

وی آگاهی در انتخاب فرد اصلح را از مهمترین وظایف مسلمانان دانست و افزود: اینکه با هدف رفع تکلیف به پای صندوق رای برویم و بدون آگاهی از صلاحیت افراد در انتخابات شرکت کنیم ظلم به تمام مقدسات است.

خطیب جمعه جلفا شاخص‌های لازم برای تصدی‌گری مسئولیت کلان کشور را متذکر شد و گفت: در راس تمام شاخص‌های لازم برای انتخاب رئیس جمهور و شورای اسلامی پایبندی به قانون اساسی و تبعیت محض از ولایت فقیه است که لازم است همگان بر این دو مورد بیشتر توجه کنند.

وی تاکید کرد: فتنه‌های پوچ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دست نشانده‌های آنان با هر حرکت متحد ملت ایران به صورت حقیقی خنثی شده و و صیرت آلوده و مردار آنان را بر جهانیان نمایان می‌کند.

حجت‌الاسلام علی انتظاری در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به بعثت خاتم الانبیاء(ص) و لزوم الگو قراردادن سیره آن حضرت در زندگی، عمل، گفتار و عبادت گفت: مبعث عید بزرگ مسلمانان است و بهتر است همگان این روز را برای کنار گذاشتن کینه‌ها جشن بگیرند.

امام جمعه جلفا با اشاره بر لزوم توجه بر تربیت اسلامی فرزندان در خانواده‌ها گفت: اسلام بهترین شیوه‌های گرم بودن نهاد خانواده را در پیش روی بشریت قرار داده و نباید اصول تربیت اسلامی در بین خانواده‌های ایرانی کم رنگ شود.



نوشته شده در   جمعه 17 خرداد 1392  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode