ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1390     |     کد : 126742

امام جمعه جلفا: استكبار برای تحریم انتخابات مجلس بسیج شده است

 امام جمعه جلفا گفت: تحریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهداف استكبار جهانی است و در این راه تمام امكانات خود را بسیج كرده است.


حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهاركرد: پس از ناكامی دشمن در مبارزه با ملت ایران، استكبار این بار با تمام ابزارهای ممكن در صدد تحریم انتخابات در ایران است.

وی افزود: ملت ایران با هوشیاری كامل و با تكیه بر فرمایشات رهبری راه خود را در پیش گرفته و در تمام میدان ها سرافراز بوده است.

امام جمعه جلفا با بیان اینكه همراهی و مشاركت مردم در دوران انقلاب، حركت روبه جلو و پیشرفت نظام را تضمین كرده است، از مردم خواست با مشاركت حداكثری در انتخابات این بار نیز توطئه های دشمن را خنثی كنند.

حجت الاسلام انتظاری همچنین فرمایشات اخیر رهبری در جمع اندیشمندان سیاست های راهبردی را یادآور شد و خطاب به مسوولان نظام توصیه كرد دستورات معظم له را در خصوص ضرورت كارهای فرهنگی در ادارات سرلوحه امورات خود قرار دهند.

وی همچنین به حماسه 19 دی سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال 56 اشاره و با گرامیداشت این روز تاریخی آن را منشاء بروز حركت های بعدی انقلاب اسلامی برشمرد.

قبل از خطبه های نمازجمعه جلفا نیز سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس به تبیین برنامه های این سازمان در توسعه منطقه پرداخت و آن را برای مردم تشریح كرد.

صادق نجفی گفت: لازمه توسعه منطقه ازاد ارس همراهی و همدلی مردم است و سازمان برای نیل به اهداف توسعه ای خود نیازمند مشاركت مردمی است.

وی افزود: بسترهای حركت و توسعه در منطقه ازاد ارس فراهم است و همت مرزنشینان برای همكاری با سازمان، بالندگی این خطه را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینكه ظرفیت های فراوانی برای توسعه در منطقه آزاد ارس موجود است، گفت: متاسفانه ازاین پتانسیل ها كه مرزنشینان نیز جزو آن هستند آن چنان استفاده نشده است.

سرپرست سازمان منطقه ازاد ارس خاطرنشان كرد: بهره گیری از تجارب جوانان منطقه برای جهش سازمان ضروری است و باید اولویت كاری سازمان باشد.

نجفی به برخی برنامه ها و طرح های دردست اجرا در منطقه آزاد پرداخت و گفت: مقدمات احداث فرودگاه ارس فراهم شده و با رفع موانع طی روزهای اخیر، مطالعات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: تامین رفاه اجتماعی برای ساكنین منطقه از دیگر برنامه های سازمان است و دراین راستا برای احداث اورژانس تخصصی در جلفا 25 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی به امضاء تفاهم نامه با اداره كل راه آهن آذربایجان برای اصلاح مسیر راه آهن تبریز- جلفا و اعطای امتیازات ویژه برای كسبه و مغازه داران شهر جلفا برای واردات كالا را یادآور شد.

نجفی با بیان اینكه بزرگترین دغدغه منطقه ازاد ارس اشتغالزایی است، گفت: در این راستا جذب نیروهای بومی در دستور كار گرفته و به زودی با عملیاتی شدن احداث چندین واحد تولیدی این مشكل به كلی ریشه كن خواهد شد.

وی همچنین از همكاری و همراهی دلسوزانه استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه و فرماندار جلفا و سایر مسوولان با سازمان منطقه آزاد ارس قدردانی كرد.



نوشته شده در   جمعه 16 دي 1390  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode