ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 فروردين 1390     |     کد : 119964

اينترنت بي‌سيم رايگان در اختيار مسافران نوروزي منطقه آزاد ارس

مدير عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مسافران نوروزي منطقه آزاد ارس از امكان اينترنت بي‌‌سيم رايگان در فضاهاي تفريحي واقع در اين منطقه بهره‌مند مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عليرضا مقيمي اظهار داشت: در راستاي ارائه امكانات ارتباطي و اطلاعاتي به گردشگران و مسافران نوروزي در منطقه آزاد ارس در طول ايام نوروز اينترنت بي‌سيم به صورت رايگان در اختيار آنان قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: گردشگران ورودي به منطقه آزاد ارس مي‌توانند در محل پارك بزرگ كوهستان، پارك سلامت و جنگلي از اين امكان بهره‌مند شوند.
وي گفت: همچنين در اين محل ‌ها با نصب وب كيوسك امكان بهره‌مندي از اينترنت در سيستم‌‌هاي ثابت فراهم شده است.
مقيمي افزود: در نظر داريم در سال آتي پوشش منطقه‌اي اينترنتي را در نقاط مختلف براي گردشگران و مسافران توسعه داده و بتوانيم خدمات الكترونيكي دولت را در نقاط تحت پوشش ارائه كنيم.
مقيمي گفت: سازمان منطقه آزاد ارس در نوروز جاري برنامه‌هاي متنوعي را براي ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزي آماده و اجرا كرده است كه مي‌‌توان به تمهيد انجام گشت هوايي نوروزي، بازارچه فروش نوروزي با 30درصد تخفيف، انجام تشريفات صدور پلاك ترانزيت و گواهينامه بين‌المللي در كم‌تر از يك ساعت، برگزاري جنگ‌هاي شاد و نيز توسعه فضاهاي تفريحي كودكان اشاره كرد.
منطقه آزاد ارس در شمال غرب كشور در استان آذربايجان شرقي و هم‌مرز با كشورهاي جمهوري آذربايجان، نخجوان و ارمنستان، بخش‌هايي از شهرستان‌هاي جلفا و كليبر را شامل مي‌شود.
براساس مصوبه هيئت وزيران در تاريخ 84.4.7 به شماره 20708.ت530820 محدوده منطقه آزاد ارس شامل 9 هزار و 700 هكتار از اراضي منطقه مي‌شد كه براساس مصوبه جديد اين هيئت در 87.9.4، محدوده اين منطقه به 51 هزار هكتار شامل بخش‌هايي از دو شهرستان جلفا و كليبر افزايش يافت.
اين محدوده ابلاغي در بخش متصل، محدوده اصلي را از 9 هزار و 700 هكتار به 20 هزار و 500 هكتار افزايش داده است و در سه بخش منفصل نيز قسمتي از شهرستان كليبر به وسعت 24 هزار هكتار (موسوم به قلي بيگ‌لو) و اراضي اطراف سد خدآفرين به وسعت 6 هزار و 100 هكتار و محدوده گمرك نوردوز (مرز ايران با ارمنستان) به وسعت 240 هكتار جمعاً به وسعت 51 هزار هكتار كل محدوده منطقه آزاد ارس را تشكيل مي‌دهد.
منطقه آزاد ارس در امتداد رود ارس كشيده شده است و از جنوب در ميان كوه‌هاي قره‌داغ و رشته كوه‌هاي اوچ‌داغ، مراكان، كيامكي و جنگل‌هاي ارسباران در شمال آذربايجان شرقي محصور است.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 فروردين 1390  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode