ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1389     |     کد : 9184

شبهه‌افكني‌ مبلغان مسيحي درباره حقوق و جايگاه زنان در اسلام

مبلغان مسيحي فعال در داخل كشور با ايجاد شبهه در خصوص حقوق و جايگاه زنان در دين مبين اسلام درصدد شبهه افكني بين جوانان و افزايش پيروان خود هستند ...

 مبلغان مسيحي فعال در داخل كشور با ايجاد شبهه در خصوص حقوق و جايگاه زنان در دين مبين اسلام درصدد شبهه افكني بين جوانان و افزايش پيروان خود هستند .
به گزارش خبرگزاری زنان ایران "ایونا" به نقل از آتي نيوز، يكصد راديو به صورت بيست و چهار ساعته برنامه‌هاي مسيحيت را به زبان فارسي حتّي با لهجه‌هاي ايراني همچون لري، اصفهاني و يزدي تبليغ مي كنند و همزمان نيز بيش از 2000 سايت اينترنتي در كار شبهه افكني اعتقادي ميان جوانان ايراني‌اند.
شبكه‌هاي ماهواره‌اي "محبت تي.وي " و "نجات تي.وي " نيز بخشي از اين فعاليت تبشيري را برعهده دارند و متاسفانه معرفي و تبليغ مباني مورد نظر اين دين تاكنون نقش موثري در ترغيب اذهان مردم به ويژه قشر جوان براي گرايش به مسيحيت داشتند.
در حال حاضر نيز مبلغان مسيحي فعال در كشور موظف شده اند با طرح مسائلي نظير موضوع عدم آزادي زنان در كشورهاي مسلمان و زير سوال بردن حقوق اين قشر از جامعه در دين اسلام، شبهاتي را در اذهان مردم ايجاد كنند.
خشن جلوه دادن مباني دين اسلام و بزرگنمايي موضوعاتي نظير تضييع حقوق زنان، آزادي چند همسري در دين اسلام، ضرورت حجاب، دستور به ضرب و شتم زنان و .... از جمله مباحثي است كه اين مبلغان با تحريف آيات قرآن درصدد دستيابي به آن هستند.
تبليغ يكپارچگي و با عشق زندگي كردن در دين مسيحيت از ديگر رويكردهاي تبليغي اين مبلغان مسيحي است كه در قالب برگزاري گردهمايي هاي مختلف، حضور در كلاس هاي عرفاني و چاپ و توزيع بروشورهاي مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
ترجمه و پخش زندگاني حضرت عيسي (ع) به بيش از 100 زبان دنيا از ديگر اقدامات صورت گرفته توسط مبلغان است.


نوشته شده در   دوشنبه 15 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode