ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 آذر 1391     |     کد : 47084

0 قصه، 30 شب

کتاب‌های برگزیده سومین دوره جایزه پروین اعتصامی در مجموعه 4 جلدی «30 قصه، 30 شب» به قلم مژگان شیخی منتشر شد.

 کتاب‌های برگزیده سومین دوره جایزه پروین اعتصامی در مجموعه 4 جلدی «30 قصه، 30 شب» به قلم مژگان شیخی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، مجموعه 4 جلدی داستان‌های «30 قصه، 30 شب» ویژه 4 فصل سال نظیر بهار، تابستان، پاییز و زمستان توسط «مژگان شیخی» نوشته و از سوی انتشارات «قدیانی» منتشر شد.

انتشارات «قدیانی» این مجموعه 4 جلدی را در سال‌های گذشته در قطع رحلی با عنوان «365 قصه برای شب‌های سال» منتشر شده بود که این اثر در سال 87 توانست کتاب برگزیده سومین دوره جایزه پروین اعتصامی انتخاب و به عنوان اثر تقدیر شده در سیزدهمین دوره جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و تجلیل شود.

مژگان شیخی مجموعه 4 جلدی «30 قصه، 30 شب» را برای دانش‌آموزان دوره پیش دبستانی و اول مقطع دبستان به نگارش درآورده و تصویرگری آنها نیز توسط «عطیه سهرابی» صورت گرفته است.

هر یک از جلدهای این مجموعه دربردارنده 30 داستان با عناوین گوناگون هستند که از عناوین داستان‌های فصل «تابستان» می‌توان به «مشکل خانم گاوه»، «مرد خسیس»، «پشمک و عسل»، «هیزم‌شکن و تبر طلایی» و «کندوی خانم طلا»، فصل «بهار» به «گربه اشرافی»، «پیرمرد و پادشاه»، «خورشید خانم قهر نکن»، «هوشی و کوشی» و «عرعرک به دریا می‌رود»، فصل «زمستان» به «آدم برفی و ببر و موش»، «لاک‌پشت پرنده»، «یک سال پادشاهی»، «مزرعه آقا موشه»، «وقتی هیولا آمد» و «از روی ماه بپر» و فصل «پاییز» به «ماهی سیاه جادوگر»، «خواب خارپشت»، «روی دماغ آقا شیره»، «دزد و درخت خدا»، «ساردین‌ها و کوسه» و «خری در میان اسب‌ها»، اشاره کرد.

این انتشارات علاوه بر چاپ و انتشار مجموعه 4 جلدی «30 قصه، 30 شب» این اثر را در مجموعه‌ای 12 جلدی برای مخاطبان گروه سنی خردسالان و کودکان منتشر کرده است.

انتشارات «قدیانی» هر یک از مجموعه 4 فصل «30 قصه، 30 شب» را در 96 صفحه و با قیمت 9000 تومان منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه کرده است.


نوشته شده در   دوشنبه 20 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode