ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مرداد 1391     |     کد : 40184

«باغ قرآن» و «قصه حيوانات قرآنی»

كتاب شعر «باغ قرآن» سروده حميد جيحانی و مجموعه «قصه حيوانات قرآنی» نوشته سيدعلی پورحسينی ویِژه كودكان در غرفه انتشارات عروج انديشه نمايشگاه قرآن عرضه شده است.

 كتاب شعر «باغ قرآن» سروده حميد جيحانی و مجموعه «قصه حيوانات قرآنی» نوشته سيدعلی پورحسينی ویِژه كودكان در غرفه انتشارات عروج انديشه نمايشگاه قرآن عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)انتشارات «عروج انديشه» دو كتاب قرآنی تازه ویِژه كودكان در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قران عرضه كرده است كه يكی از آنها كتاب شعر «باغ قرآن» سروده حميد جيحانی است. در اين كتاب با استفاده از شعر كودكان با اعراب قرآنی برای سهولت قرائت آن آشنا می‌شوند كه در ذيل هر يك از قطعات شعری آن مهين پودقاسمی توضيحی برای تلفظ درست عبارات قرآنی دارای اعراب نوشته است. طراحی هنری اين كتاب را شركت سيمای نور كوثر به انجام رسانده و فرشته اركيا تصويرگری آن را به عهده داشته كه به قيمت يك هزار تومان در شمارگان 5 هزار نسخه عرضه شده است.

مجموعه «قصه حيوانات قرآنی» محصول ديگری از عروج انديشه است كه در دو جلد سخت شرحی در مورد حيوانات اشاره شده در قرآن همچون سگ اصحاب كهف، نهنگ يونس، شتر صالح، پرندگان ابابيل و... ارائه می كند. نگارش اين كتاب را سيدعلی پورحسينی بر عهده داشته است و محمودپوروهاب آن را ويرايش كرده است كه با تصويرگری مينا محبت‌نيا و ناهيد جلاليان در غرفه انتشارات «عروج انديشه» عرضه شده است. همچنين در غرفه «عروج انديشه» كتاب كوچك جيبی با نام «كتابك نبوت» نوشته محمدحسين قاسمی ويژه نوجوانان انتشار موسسه «براق قم» عرضه شده است كه شامل معماها و دانستنی‌هايی درباره سرگذشت زندگی پيامبران(ع) است كه به قيمت 1200 تومان در اختيار علاقه‌مندان قرار می‌گيرد.

مجموعه 6 كارت بازی نيز محصول «كمال انديشه» وابسته به انتشارات «عروج انديشه» در نمايشگاه با قيمت 4هزار تومان عرضه شده است كه شامل كارت‌های بازی «كربلا»، «نبوت»، «احكام»، «گل نرگس»، «بينات» و «عترت» می‌شود. در كارت بازی «كربلا» معماهايی در مورد امام حسين(ع) در كارت بازی «گل نرگس» معماهايی در مورد امام زمان(عج) در كارت بازی «احكام» پرسش‌هايی درباره احكام فقهی در كارت بازی «نبوت» معماهايی در مورد پيامبر اكرم(ص) در كارت بازی «بينات» 114 پرسش قرآنی و در كارت بازی «عترت» 120 پرسش درباره معصومين(ع) از كودكان پرسيده می‌شود كه به اين وسيله آنها می‌توانند با يكديگر مسابقه دهند.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode