ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 تير 1388     |     کد : 3739

امام جمعه اهر:شهادت «مروه الشربيني» چهره دورغين مدعيان حقوق بشر را رسوا كرد‌

امام جمعه اهر گفت: شهادت «مروه الشربيني» چهره دروغين مدعيان حقوق بشر را رسوا كرد.‌..

امام جمعه اهر گفت: شهادت «مروه الشربيني» چهره دروغين مدعيان حقوق بشر را رسوا كرد.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر ‌گفت: آنهايي كه داعيه‌‌دار حقوق بشر هستند خودشان ناقض حق بشر بوده ‌و در مقابل هزاران قتل و كشتار همپيمانان خود در كشورهاي مختلف از جمله عراق، پاكستان، افغانستان سرپوش مي‌گذارند اما حق‌خواهي ملل و دول آزاده دنيا و مقاومت در برابر باج‌خواهي استكبار را ‌نقض حقوق بشر مي‌دانند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تهديد صهيونيست‌ها عليه ايران اسلامي به تهديد نظامي اظهار داشت: الآن نزديك 30 سال است كه تهديدات مختلف از سوي آمريكا و صهيونيست‌ها ادامه داد كه حضور ميليوني ملت ايران در تمام صحنه‌هاي انقلاب فرصت جسارت و هر گونه حمله احتمالي را از آنها سلب كرده است.

خطيب جمعه اهر تصريح كرد: تا زماني كه ملت ايران پشت سر رهبر معظم انقلاب استوار و پايدار ايستاده‌اند هيچ يك دول استكباري دنيا قدرت جسارت به ملت ايران را نخواهند داشت.

وي خاطر نشان كرد: همچنان كه اما راحل و رهبر معظم انقلاب در فرمايشات تاريخي خودشان فرموده‌اند آمريكا و دشمنان قسم خورده انقلاب هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند و قطعاً آرزوي غلبه بر نظام اسلامي را با خودشان به گور خواهند برد.

حاجي‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اعتكاف و استقبال بي‌سابقه معتكفين از اين مراسم اظهار داشت: بايد با فرهنگ‌سازي مناسب براي جذب جوانان و نوجوانان به اين گونه مراسم‌ها كه در تقويت آموزه‌هاي ديني جوانان نقش مهمي درد بيش از پيش برنامه‌ريزي شود.

وي در ادامه به خدمات توانبخشي معلولان توسط بهزيستي اشاره كرد و از تلاش‌هاي اين عزيزان در خدمت به معلولان قدرداني كرد.

امام جمعه اهر ‌در پايان به تبيين فرمايشات مقام عظماي ولايت در رابطه به توطئه ايجاد اختلاف بين شيعه و سني بر هوشياري مسلمانان در ايجاد وحدت و پرهيز از هر گونه سخنان تفرقه‌آميز تاكيد كرد و افزود: همه بايد تلاش كنيم تا با تعامل زمينه‌ساز وحدت ‌در جامعه باشيم.

وي تصريح كرد: هوشمندي ‌ولايت فقيه و ‌بصيرت مردم دو عاملي است كه انقلاب را حفظ كرده است.

حاجي‌زاده گفت: پيروي از ولايت مطلقه فقيه ضامن بقاي جامعه اسلامي است.

 

 


نوشته شده در   شنبه 20 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode