ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 آذر 1390     |     کد : 29821

ملت ایران از حمایت سازمان ملل از گروهك منافقین ناخرسند است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران از حمایت سازمان ملل در حمایت از گروهك منافقین و افراد باقی مانده آنها در خاك عراق ناخرسند هستند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران از حمایت سازمان ملل در حمایت از گروهك منافقین و افراد باقی مانده آنها در خاك عراق ناخرسند هستند.

حجت الاسلام 'محمدتقی پورمحمدی' در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: به رغم تاكید مقامات و ملت عراق برای اخراج گروهك منافقین از این كشور تا 11 دی ماه سال جاری، هنوز از خروج آنها خبری نیست.

وی اظهاركرد: به رغم جنایات این گروهك تروریستی در بمب گذاری ها، شهادت شخصیت های برجسته و ملت بی گناه ایران، همكاری با رژیم صدام و ارتكاب جنایات در عراق، هنوز سازمان ملل و سازمان های به اصطلاح دفاع از حقوق بشر از آنها حمایت می كنند.

امام جمعه مراغه افزود: خروج نظامیان آمریكایی با استمرار مقاومت ملت و مقامات عراق به دلیل تنفر ازجنایات آنها در زمان اشغال این كشور، انجام شد.

حجت الاسلام پورمحمدی، گفت: درخواست رییس جمهوری امریكا برای تحویل هواپیمای ساقط شده مدرن این كشور توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، نشان از عجز وی و اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: استكبار جهانی از اقتدار كنونی ایران و قرار گرفتن عراق در كنار آن و تاثیرگذاری آرمان های انقلاب اسلامی بر جهان هراس دارد.

وی اظهاركرد: تظاهرات مردم در شرق عربستان با جدیدترین موج خود و راهپیمایی زنان كه پیش از این حق حضور در جامعه را نداشتند، علیه حكومت این كشور شدت گرفته است.

وی با اشاره به سالروز شهادت دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت این دو قشر تاثیرگذار جامعه با تلاش های شخصیت هایی مانند شهیدان مفتح، مطهری و باهنر و با روشنگری های امام راحل محقق شد.

وی خاطرنشان كرد: حوزه و دانشگاه باید از تخصص هم بخصوص در بخش علوم انسانی بهره بگیرند.

خطیب جمعه مراغه گفت: وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه، آگاهی رسانی و آشنایی نسل های آینده و جوان با اسلام، انقلاب و آرمان های امام راحل و ایجاد وحدت بین این دو قشر است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 25 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode