ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 آذر 1390     |     کد : 29478

كارشناسان نظامی بر قدرت ایران در جنگ سایبری اعتراف كردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با فرود هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریكا در ایران، كارشناسان نظامی جهان بر قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جنگ سایبری اعتراف كردند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با فرود هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریكا در ایران، كارشناسان نظامی جهان بر قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جنگ سایبری اعتراف كردند.

آیت الله ' محسن مجتهدشبستری ' در خطبه ‌های نمازجمعه تبریز با اشاره به دستیابی نیروهای مسلح ایران به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین' آر.كیو 170' آمریكایی افزود: موفقیت ایران در عرصه جنگ الكترونیك شوك بزرگی در مسؤولان و فرماندهان نظامی غرب به وجود آورده است.

وی گفت: غنیمت این هواپیمای جاسوسی بدون اینكه خسارتی داشته باشد، موجب حیرت جهانیان شده و در حقیقت كارشناسان نظامی بر قدرت ایران اسلامی در جنگ سایبری اعتراف كرده اند.

امام جمعه تبریز، انكار مقامات آمریكایی در دستیابی ایران به این هواپیما را نشان از عدم باور نظام سلطه از قدرت نظامی و الكترونیكی ایران اسلامی دانست و افزود: ترس آمریكا از دستیابی ایران به فناوری ساخت این هواپیمای فوق مدرن است.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به بازتاب گسترده این موفقیت بزرگ نظامی ایران در رسانه های بین المللی گفت: تحت كنترل گرفتن این هواپیما توسط نیروهای مسلح نشان داد كه نظام اسلامی توانمندی دسترسی به تكنولوژی‌های روز دنیا را بدون اتكای به سایر كشورها دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینكه سیستم ضد راداری این هواپیما مانع از شناسایی آن در آسمان می‌شود، افزود: شناسایی و تحت كنترل در آوردن آن به معنای پیشرفته‌تر بودن تكنولوژی‌ هوایی ایران ازسیستم جاسوسی آمریكا بوده و وجود چنین پیشرفت و اقتداری موجب افتخار هر ایرانی در جهان است.

وی همچنین با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در ویژه برنامه های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه اقامه نمازظهر عاشورا اظهاركرد: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در حالی باشكوه هر چه تمام در ایران اسلامی برگزار شد كه شیعیان مظلوم افغانستان بار دیگر شاهد عملیات تروریستی وهابیون بودند.

وی با بیان اینكه وهابیت دست نشانده آمریكا و غرب در منطقه است، گفت: به طور قطع این عملیات تروریستی با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریكا در افغانستان برای ناامن جلوه دادن و ادامه اشغالگری افغانستان صورت می گیرد.

آیت الله مجتهدشبستری با تاكید بر اینكه حادثه تروریستی افغانستان با هدف تفرقه افكنی میان شیعه و سنی رخ داد، گفت: این حادثه تروریستی تلخ درحالی رخ داد كه هیچ سازمان مدعی حقوق بشر نسبت به این جنایت اعتراضی نكرد.

امام جمعه تبریز تاكید كرد: امروز مدعیان حقوق بشر در غرب، طراحان اصلی حوادث تروریستی در جهان هستند، چراكه هدفی جز استثمار و استعمار ملت های مظلوم مسلمان منطقه ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی همچنین با اشاره به پیروزی حزب اخوان المسلمین در انتخابات اخیر مصر گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی و آمریكا در شمال آفریقا بیش از هر زمان دیگری متزلزل شده است.

وی، با تاكید بر اینكه معادلات جهان عرب به نفع اسلام در حال تغییر است، گفت: در تونس، مغرب و كشورهای اسلامی دیگر از جمله یمن و بحرین شاهد تحولاتی به سود اسلام هستیم كه باید منتظر تغییر معادلات به سود جهان اسلام باشیم.



نوشته شده در   جمعه 18 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode