ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 آذر 1390     |     کد : 29197

واكنش اخیر انگلیس و اروپا در برابر ایران از پیش هماهنگ شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: واكنش اخیر انگلیس و اتحادیه اروپا در برابر ایران از پیش هماهنگ شده و عجولانه است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: واكنش اخیر انگلیس و اتحادیه اروپا در برابر ایران از پیش هماهنگ شده و عجولانه است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اقدام انگلیس در دادن مهلت 48 ساعته برای خروج دیپلمات های ایران و فراخواندن سفرای اروپایی نشان داد كه این عمل از پیش هماهنگ شده بود.

وی گفت: انگلیس و اتحادیه اروپا با این عمل درصدد وارد كردن فشار به دولت و نظام جمهوری اسلامی بوده چنانچه همین عمل را در مورد فشار به دولت سوریه نیز انجام می دهند.

وی با اشاره به تجمع اخیر دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس، اظهاركرد: در این حركت خودجوش، دانشجویان در مخالفت با سیاست های این استعمارگر پیر و در پی تصویب كاهش روابط با انگلیس تجمع كردند.

وی، اضافه كرد: غرب و استكبار جهانی از روی كارآمدن مسلمانان در راس حكومت ها هراس داشته و در انتخابات اخیر مصر نیز اخوان المسلمین به پیروزی رسیدند اما باید مواظب بود نوكرانی با نام اسلام جایگزین آنها نشود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اظهاركرد: این شخصیت مبارز باید الگو و اسوه ای برای نمایندگان باشد تا رفتار آنان مدرس گونه بوده و دچار كجروی ها نشوند.

وی افزود: كاهش روابط با انگلیس و تنزل آن از سفارت به كاردار توسط نمایندگان مجلس امری مدرس گونه در برابر توطئه های این كشور بود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع)، گفت: مردم مسلمان ایران باید از اسوه های كربلا مانند ابوالفضل العباس كه اسوه ایثار ، فداكاری ، شجاعت و شهامت بوده درس بگیرند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 11 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode