ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 آبان 1390     |     کد : 28469

امام جمعه تبریز: ملت ایران خواهان تجدیدنظر در ارتباط با آژانس هسته‌ای است

امام جمعه تبریز گفت: افکار عمومی ملت ایران خواهان تجدیدنظر در ارتباط با آژانس انرژی هسته‌ای است و رهبری در این میان تصمیم گیرنده نهایی است.

 امام جمعه تبریز گفت: افکار عمومی ملت ایران خواهان تجدیدنظر در ارتباط با آژانس انرژی هسته‌ای است و رهبری در این میان تصمیم گیرنده نهایی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز ا اشاره به گزارش اخیر آژانس انرژی هسته‌ای بر موضع‌گیری قاطع جمهوری اسلامی در این راستا تاکید کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه‌های غرب در زمینه تعرض به جمهوری اسلامی گفت: غرب در روزهای اخیر توطئه‌های متعددی را مطرح کرده که این توطئه‌ها مضحک از جمله گزارش نادرست آژانس انرژی اتمی نیز بوده است.
وی خاطرنشان کرد: استکبار حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند که با موضع‌گیری قاطعانه مقام عظمای ولایت این توطئه خنثی شد و غرب از موضع خود عقب نشست.
وی در ادامه با رد گزارش اخیر آژانس انرژی هسته‌ای تصریح کرد: در حالی که دبیر کل آژانس انرژی هسته‌ای به مهره‌ای در دست آمریکا بدل شده و دستورات آمریکا در این آژانس اجرا می‌شود، گزارش اخیر صادر شد که برخی کشورها از جمله روسیه نیز در برابر آن موضع گرفتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ‌کشورهای غیرمتعهد نیز در این راستا اعلام نظر کرده و بیانیه‌ای از طرف این کشورها صادر خواهد شد.

‌*آژانس انرژی هسته‌ای به شعبه‌ای از وزارت امور خارجه آمریکا تبدیل شده است
آیت‌الله مجتهدشبستری اظهارکرد: ‌آژانس انرژی هسته‌ای به شعبه‌ای از وزارت امور خارجه آمریکا تبدیل شده و گزارش‌های نادرستی تهیه می‌کند و با وجود گفته دبیر کل این آژانس مبنی بر آمادگی برای اعزام تیم کارشناسی به ایران، ‌سخنان وی ادامه چرندیات آمریکا است.
امام جمعه تبریز گفت: افکار عمومی ملت ایران خواهان تجدیدنظر در ارتباط با آژانس انرژی هسته‌ای است و رهبری در این میان تصمیم گیرنده نهایی است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی افزود: مجلس نیز در این زمینه موضع‌گیری‌های کرده است و باید توجه داشت که ادامه همکاری با آژانس به مصالح است یا نه، چرا که این آژانس موضع‌گیری‌های مختلف و غیرمنصفانه‌ای در برابر کشورهای مختلف دارد.

*پاسخ به هر تهدید با سلاح‌های فوق‌العاده پیشرفته
وی تصریح کرد: رهبری در مسائل مهم داخلی و بین‌المللی تصمیم نهایی را می‌گیرد و موفقیت‌های کلان کشور در مسائل مختلف از جمله موضوع هسته‌ای مرهون رهنمودهای ایشان است.
امام جمعه تبریز در ادامه گفت: ایران کوچک‌ترین تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را در کم‌ترین زمان و با پاسخ قاطع با جنگ افزارهای فوق‌العاده پیشرفته پاسخ خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ایران در حراست از مصالح ملی و منافع اسلامی در برابر معترضان و هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

*مردم غرب خواهان برچیده شدن سرمایه‌داری غرب است
آیت الله شبستری همچنین در ادامه خطبه‌های نماز جمعه تبریز به جنبش وال استریت در اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت:‌ این جنبش موجب شده تا دولت‌های اروپایی یکی پس از دیگری سقوط کند و در حال حاضر نیز دولت‌های یونان و ایتالیا سقوط کرده‌اند و این موج ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: ‌هدف و مقصود ملل اروپا و آمریکا تنها اعتراض به سرمایه‌داری نیست بلکه اعتراض به نوع حکومتی است که امروز به نام دموکراسی بر آنان تحمیل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ‌جنبش 99 درصد مردمی وال‌استریت حکومت یک درصد بر تمام جامعه را بر نمی‌تابد و خواهان برچیده شدن سرمایه‌داری غرب است.
وی با گرامیداشت مقام شامخ شهدای انفجار اخیر در انبار مهمات سپاه در حومه تهران اظهار داشت: ‌در این انفجار جمعی از مخلص‌ترین و پر تلاش‌ترین نیروهای سپاه انقلاب اسلامی که در راستای افزایش توان موشکی کشور تلاش می‌کردند به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه تبریز خاطر نشان کرد: ‌در این حادثه تلخ شهید مقدم که از بنیان‌گذاران توپخانه موشکی سپاه بود به همراه جمعی دیگر از پرسنل سپاه به شهادت رسید و مقام معظم رهبری نیز در مراسم تشیع جنازه آنان حاضر و پیام تسلیت دادند. 


نوشته شده در   جمعه 27 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode