ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 آبان 1390     |     کد : 28153

امام جمعه هریس: تاریخ مصرف تهدید نظامی علیه ایران سپری شده است

امام جمعه هریس با بیان اینکه تهدید نظامی علیه ملت ایران طبلی توخالی است، گفت: تاریخ مصرف تهدید نظامی علیه ایران اسلامی سپری شده است.

 امام جمعه هریس با بیان اینکه تهدید نظامی علیه ملت ایران طبلی توخالی است، گفت: تاریخ مصرف تهدید نظامی علیه ایران اسلامی سپری شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا اظهار داشت: با نگاه به وضعیتی که آمریکا در داخل مرزهای جغرافیایی‌اش دارد و با سرنوشتی که سیاست‌های نظامی و امنیتی بسیار پرهزینه این کشور طی 10 سال اخیر در منطقه خاورمیانه، نیاز آمریکا به تهدید بزرگ‌ترین دشمن خود کاملا طبیعی است.
وی افزود: از این رو جای تعجب نیست که این روزها مقامات کاخ سفید پی در پی به تهدید ایران در ابعاد اقتصادی، سیاسی و نظامی می‌پردازد، کاملا درست است که آمریکا بزرگ‌ترین مشکل خود را ایران می‌داند و به ده‌ها زبان آن را بیان کرده است، واقعا هم ایران بزرگ‌ترین مشکل آمریکا است و در صورت بقای استکباری آمریکا کماکان بزرگ‌ترین مشکل آمریکا باقی خواهد ماند.
احمدی ادامه داد: دنیای استکبار اخیرا بهانه‌گیری علیه نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده و تبلیغات واهی و دروغ به بهانه ترور سفیر عربستان، نقض حقوق بشر و ساخت بمب اتم را ناجوانمردانه در بوق‌های تبلیغی می‌دمد.
وی گفت: بهانه جویی اخیر هسته‌ای علیه ایران کاملا بی‌اساس و پایه است زیرا ایران همیشه دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز بوده و با جنگ و کشتار مخالف است.

ملت ایران در دفاع از کیان خود لحظه‌ای تردید نمی‌کنند
احمدی تصریح کرد: تاریخ مصرف تهدید نظامی علیه ایران اسلامی سپری شده است و همان‌گونه که مقام عظمای ولایت بیان کردند جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه هراسی از این تهدیدات نداشته و به هرگونه حمله احتمالی به شدیدترین نحو ممکن پاسخ می‌دهد.
خطیب جمعه هریس تاکید کرد: دشمنان بدانند با ملتی و نیروهای مسلحی روبه‌رو هستند که کوچک‌ترین تهدید را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد و در دفاع از کیان خود لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

عظمت امت اسلامی در مکتب ولایت شکوفا می‌شود
احمدی همچنین با اشاره به دهه ولایت و عید غدیر نیز گفت: امامت به معنای پیشوا و اسوه بودن است و باید الگوی جامعه باشد و آن را به سمت حق جلو ببرد.
وی افزود: اساس زندگی بشر بر غدیر است و ما باید غدیر را زنده نگه داریم چون سعادت بشری در غدیر نهفته است و اگر این‌گونه شده بود وضعیت کشورهای اسلامی بدین گونه نبود و شاهد این مشکلات در برخی کشورهای اسلامی نبودیم.
امام جمعه هریس با اظهار اینکه اگر ملت ایران لحظه‌ای از ولایت پذیری رهبری معظم انقلاب اسلامی دور شود، خسارت جبران ناپذیری را متحمل خواهند شد، اظهار داشت: ریشه این انقلاب بعثتی، عاشورایی و غدیری است.

غدیر جریان جاری معرفتی و ولایت پذیری در جهان است
وی غدیر را جریان جاری معرفتی و ولایت پذیری در جهان دانست و افزود: ترویج فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی همواره وجود دارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه روح اعمال، امامت و ولایت است و ولایت روح و حقیقت دین است، گفت: عظمت امت اسلامی در مکتب ولایت شکوفا می‌شود.
وی تصریح کرد: غدیر استمرار حلقه اتصال انسان به درگاه رب است و تنها به شیعیان اختصاص ندارد بلکه از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است و نخستین کسی که هم این روز را به عنوان عید اسلامی معرفی کرد خود پیامبر اکرم (ص) بود که عید غدیر را برتر از اعیاد دیگر اسلامی شمرده است.


نوشته شده در   شنبه 21 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode