ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 آبان 1390     |     کد : 28142

امام جمعه موقت هشترود: ولایت فقیه ضامن بقاء و حیات اسلام است

امام جمعه موقت هشترود گفت: ولایت فقیه برای ما یك نعمت و ضامن بقاء و حیات اسلام است.

 امام جمعه موقت هشترود گفت: ولایت فقیه برای ما یك نعمت و ضامن بقاء و حیات اسلام است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: هر نعمتی كه ما داریم از ولایت فقیه بوده و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و آنرا حفظ كنیم.

وی گفت: دشمنان باید بدانند كه مردم ایران همیشه به دنبال حفظ آرمان‌های امام راحل، شهدای بزرگوار و رهبر معظم انقلاب هستند و در این راه ثابت قدم خواهند ماند.

وی ادامه داد: وجود رهبری آگاه و با بصیرت كامل و مردم ولایت‌مدار و انقلابی همچنین همراهی همیشگی آنها در حمایت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب در همه زمینه‌ها، سبب خنثی شدن تهدیدات دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به گزارش آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: این گزارش كاملا سیاسی بوده و جزو دسیسه های آمریكا و رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: استقلال آژانس و دبیر آن با این گزارش به زیر سوال می رود و ملت ایران تا آخرین قطره خون خود انرژی هسته ای صلح آمیز را حق مسلم خود می دانند.

حجت الاسلام امیرنژاد همچنین با اشاره به تهدید دشمن برای ترور فرماندهان سپاه ، افزود: این تهدیدات تهی و واهی بوده و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، قطعا ملت ایران، پاسخ كوبنده ای به سردمداران آمریكا و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

وی گفت: اگر روزی آمریكا و رژیم صهیونیستی قصد تعرض به خاك و مرز ایران را بكنند، جوانان و فرماندهان سپاهی و ارتشی آن ها را از نقشه جهان محو خواهند كرد.

وی اظهاركرد: استكبار جهانی مگر رشادت و مردانگی جوانان و فرماندهان سپاهی و ارتشی را در جنگ ایران و عراق از یاد برده اند كه چه بر سر آن ها آمد.

خطیب جمعه مرغه ادامه داد: حال همان فرماندهان و فرزندان آنها زنده اند و آماده جانفشانی در راه حفظ خاك ایران اسلامی هستند و به هرگونه تعرض به خاك این كشور جواب دندان شكنی خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به واقعه غدیرگفت: غدیر روز ولایتمداری تمام هستی عالم بوده و این عید آبرو و نماد شیعه است.

حجت الاسلام امیرنژاد بربرگزاری هرچه بهتر جشن های عید غدیر تاكید كرد و افزود: روز عید غدیر روز انتخاب امام علی (ع) به امامت و ولایت تمام هستی است.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 33 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 20 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode