ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 آبان 1390     |     کد : 28140

امام جمعه تبریز: ایران گردابی برای آمریکایی‌ها است/ مردم آذربایجان آماده جهاد هستند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران گردابی برای آمریکایی‌ها است، گفت: ایران اسلامی در برابر هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران گردابی برای آمریکایی‌ها است، گفت: ایران اسلامی در برابر هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: بعد از اتهام بی‌پایه و اساس مبنی بر تلاش ایران برای اقدام ترور سفیر عربستان در آمریکا و جریان ترور فرمانده‌هان سپاه ایران در کنگره آمریکا، گزارش دبیرکل آژانس انرژی هسته‌ای پازل و فیلم از قبل طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکار کرد.
وی، گزارش آمانو را تکراری اعلام کرد و افزود: این گزارش همان اتهامات البرادعی بوده که ایران در آن زمان در 116 صفحه به آن موارد پاسخ داده است و قطعاً این گزارش یک گزارش هماهنگ شده و کاملاً سیاسی و بدون استناد بود.
شبستری در ادامه اظهار کرد: با کمال تاسف مدیر آژانس در تهیه گزارش خود به شکلی ویژه و آشکار بر گزارش‌های ارائه شده توسط سرویس‌‌های اطلاعاتی آمریکا تکیه کرد، در حالی‌که خود آژانس عملا سندی مبنی بر تخلف ایران از تعهدات خود و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی ندارد.

سناریو آمریکا در شورای امنیت ناکام می‌ماند
خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه این گزارش حیثیت آژانس را در افکار عمومی زیرسئوال برد، تصریح کرد: این گزارش آنقدر سخیف و مسخره بود که از سوی چین و روسیه به آن اعتراض شده و بر تکراری بودن موارد تاکید کردند.
وی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم با وجود مخالفت کشورهای چین و روسیه این سناریو بتواند در شورای امنیت کاری انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همزمان با این صحنه‌سازی تهدیدهای نظامی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران آغاز شد و اعلام کردند حمله به ایران نزدیک است.
شبستری گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این توطئه‌های مسخره می‌خواهند سرپوشی بر بحران اقتصادی آمریکا، جنبش وال‌استریت و قیام‌های مردم منطقه خاورمیانه بگذارند و به خیال خودشان با طرح این سئوال و جنگ روانی در رسانه‌های دنیا مردم و افکار عمومی دنیا را سرگرم این مسائل کنند و دیگر جنبش علیه سرمایه‌داری ادامه پیدا نکند، غافل از اینکه ملت‌ها بیدار شده‌اند.
وی تاکید کرد: امروز دیگر در افکار عمومی دنیا این نوع سناریوسازی‌ها نمی‌‌نشیند و حتی مردم کشورهای خودشان به این سناریوها به دیده جنگ روانی نگاه می‌کنند.

فرمایشات مقام عظمای ولایت سد محکمی در برابر جنگ روانی دشمن ایجاد کرد
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سناریوسازی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: فرمایشات قاطع رهبر معظم انقلاب سد محکمی در مقابل جنگ روانی دشمنان ایجاد کرد.
شبستری در خصوص بیانات قاطعانه رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشکده امام علی (ع) اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند، ما ملتى نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرت‌هاى پوشالىِ مادى که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند، ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم، هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلى‌هاى محکم و مشت‌هاى پولادین کند.
وی ادامه داد: هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.

ایران کوچک‌ترین تهدید را با حداکثر توان پاسخ می‌دهد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ایران در حراست از مصالح ملی و منافع اسلامی در برابر معترضان و هرگونه تهدید، پاسخی در حد حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.
وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با ملتی و نیروهای مسلحی روبه‌رو هستند که کوچک‌ترین تهدید را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد و در دفاع از کیان خود لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.
شبستری اظهار کرد: عقل سلیم حکم می‌کند کشورهای غربی در برابر ایران که اقتدار و عظمت آن انکارناپذیر است با احتیاط و دوراندیشی رفتار کنند.

مردم آذربایجان آماده جهاد هستند
امام جمعه تبریز همچنین افزود: رهبرا سخنان با صلابت شمار را دیروز ملت قهرمان ایران شنید و بنده از طرف ملت غیور و قهرمان آذربایجان مراتب پشتیبانی خود را از فرمایشات مقتدرانه‌اتان اعلام کرده و مردم سلحشور آذربایجان تا آخرین نفس برای جهاد علیه دشمنان اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
وی ادامه داد: آمریکا باید بداند ایران مثل عراق و افغانستان برای آمریکا باتلاقی نخواهد که طول بکشد بلکه ایران گردابی است که کشتی کاخ سفید و هر متجاوز دیگر را در همان ساعات اولیه به درون کشیده و به نابودی کامل خواهد کشاند.

غدیر دوام رسالت و بقای ارزش‌ها و سلامت دین است
شبستری همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی اظهار کرد: ولایت‌پذیری و دعوت مردم به تبعیت از ولایت فقیه از شاخصه اصلی مولای متقیان علی(ع) بوده است.
وی، با تاکید بر اینکه ریشه انقلاب، غدیر و بعثت است، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند تثبیت و ترویج‌کننده فرهنگ غدیری و ولایی باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: عید غدیر عید همه مسلمانان، عید دوام رسالت، بقای ارزش‌ها و سلامت دین است. 


نوشته شده در   جمعه 20 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode