ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 آبان 1390     |     کد : 27811

شهيد فهميده با بصيرت عميق خود الگوي شجاعت و شهادت شد

امام جمعه هريس گفت: شهيد فهميده يكي از هزاران نونهال، و دانش آموز بسيجي كشور است كه با نثار خون و با بصيرت عميق خود الگوي شجاعت و شهادت شد.

 امام جمعه هريس گفت: شهيد فهميده يكي از هزاران نونهال، و دانش آموز بسيجي كشور است كه با نثار خون و با بصيرت عميق خود الگوي شجاعت و شهادت شد.


حجت الاسلام 'قهرمان احمدي' در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر، سالروز شهادت دانش آموز بسيجي 'محمد حسين فهميده' و روز بسيج دانش آموزي را گرامي داشت و افزود: اين دانش آموز رزمنده بسيجي، با ايمان و بينش عميق و استوار در جنگ با دشمن پيشقدم شد و با نيل به شهادت درس شجاعت، فداكاري و مقاومت را به همه بسيجيان و امت حزب الله آموخت و امام (ره) از اين نوجوان 13 ساله به عنوان رهبر ياد فرمودند.

وي همچنين 13 آبان را روز تقابل حق و باطل در تاريخ انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: به همين دليل يكسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13آبان ماه سال 1358 ايران اسلامي شاهد جلوه ديگري از دلاوري جوانان ايراني براي پايان دادن به حيات سياسي مملو از خباثت آمريكا و عملكرد سازمان جهنمي سيا در ايران شد.

وي افزود: مزدوراني كه پس از پيروزي انقلاب دايم به فتنه انگيزي و ماجراجويي ضد نهضت اسلامي ايران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه جاسوسي پر از فساد و جاسوسي آنان كه به اشتباه 'سفارت' لقب گرفته بود، تعطيل گرديد.

حجت الاسلام احمدي با بيان اينكه اشغال لانه جاسوسي آمريكا در تهران و دستگيري جاسوسان ديپلمات نماي كاخ سفيد، تنها يك حادثه سياسي در حد تعطيل شدن سفارتخانه يك كشور ديگر نبوده است، گفت: اشغال لانه جاسوسي آمريكا آغاز تحول عميقي بود كه در خاورميانه و در جهان در جهت عريان ساختن ماهيت پنهان زمامداران واشنگتن و گردانندگان سياست خارجي آمريكا بود كه به وقوع پيوست.

امام جمعه هريس در ادامه خطبه ها به هفتم ذي الحجه، سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) اشاره و اين روز را تسليت گفت.


نوشته شده در   جمعه 13 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode