ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آبان 1390     |     کد : 27490

ملتهاي پيروز بيداري اسلامي، اجازه دخالت بيگانگان در تعيين سرنوشت خود را ندهند

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: ملتهاي پيروز بيداري اسلامي، اجازه دخالت بيگانگان در تعيين سرنوشت خود را ندهند .

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: ملتهاي پيروز بيداري اسلامي، اجازه دخالت بيگانگان در تعيين سرنوشت خود را ندهند .


آيت الله ' محسن مجتهدشبستري ' در خطبه هاي نمازجمعه اين شهرافزود: بر اين اساس، هوشياري ملت ها زحمات آنها در انقلابشان بر ضد استبداد را به نتيجه مي رساند.

وي گفت: ملت تونس با اين رويكرد براي نخستين بار با هوشياري و حفظ بيداري دريك انتخابات آزاد اسلام را براي كشورشان انتخاب و اسلامگرايان پيروز شدند.

آيت الله مجتهدشبستري تاكيد كرد: مردم ليبي نيز بايد با حفظ اين بيداري سرنوشت خود را خودشان تعيين و اسلاميت خود را مانند تونس حفظ نمايند.

وي همچنين با اشاره به آغاز حركت هاي جديد در بحرين، نويد پيروزي انقلابيون اين كشور در آينده نزديك را داد و گفت: حركت جوانان و مردم بحرين، انقلاب اين كشور را به سمت پيروزي هدايت مي كند.

امام جمعه تبريز، خروج نيروهاي اشغالگر آمريكايي ازعراق را از ديگر پيروزي هاي اخير جهان اسلام برشمرد و افزود: اين موفقيت پيروزي مباركي است كه موجب خوشحالي مردم عراق و مسلمانان شده است.

آيت الله مجتهدشبستري، حمايت ميليوني ملت سوريه از رييس جمهوري خود و ناكامي آمريكا و صهيونيزم براي شيطنت در اين كشور را از ديگر پيروزي هاي مسلمانان جهان عنوان كرد و گفت: ملت سوريه توطئه آمريكا و رژيم اشغالگر قدس را با راهپيمايي گسترده خنثي و حمايت خود را از دولت خود به نمايش گذاشتند.

امام جمعه تبريز همچنين با اشاره به استمرار جنبش وال استريت در آمريكا، آن را حاصل تحولات جهاني در اروپا و آمريكا و بيداري ملت هاي جهان دانست و اضافه كرد: در آينده نزديك آمريكا و بساط تمام حكومت هاي قلدر، مستبد ، ديكتاتور و دست نشانده در دنيا برچيده مي شود.

وي همچنين با اشاره به در پيش بودن 13 آبان و راهپيمايي دشمن شكن اين روز در جمعه آينده، گفت: تبعيد حضرت امام، كشتار دانشجويان و دانش آموزان به دست رژيم ستمشاهي و تسخير لانه جاسوسي وقايع ماندگار در تاريخ انقلاب هستند كه با راهپيمايي گسترده تر مردم نسبت به سال هاي گذشته بارديگر به ثبت خواهد رسيد.

آيت الله مجتهدشبستري تاكيد كرد: اين راهپيمايي به عنوان روزدانش آموز مختص جوانان و نوجوانان نيست و اقشار مختلف مردم با شركت گسترده خود در اين راهپيمايي مشوق استمرار بيداري اسلامي ملت هاي جهان مي شوند.

امام جمعه تبريز همچنين با اشاره به سالروز شهادت جواد الائمه و سالگرد شهادت نخستين شهيد محراب انقلاب اسلامي آيت الله قاضي طباطبايي و گراميداشت فرا رسيدن سالگرد شهادت 'محمدحسين فهميده' اين مناسبت هاي ديني و انقلابي را به نمازگزاران و مردم ايران تسليت گفت.



نوشته شده در   جمعه 6 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode