ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 آبان 1390     |     کد : 27292

انتشار «چشم عقاب» از مجموعه «رمان نوجوان امروز»

براساس اين گزارش، اين كتاب كه ويژه گروه سنی نوجوان و در قالب داستانی منتشر شده از سوی هديه شريفی ويراستاری شده و طراحی گرافيك و تصوير جلد آن نيز از سوی پژمان رحيمی‌زاده انجام شده است.


كتاب «چشم عقاب» نوشته؛ محسن هجری كه از مجموعه «رمان نوجوان امروز» است از سوی انتشارات كانون پرورش فكری در شمارگان 15 هزار نسخه منتشر شده است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، كتاب «چشم عقاب» نوشته محسن هجری از مجموعه «رمان نوجوان امروز» است كه به تازگی از سوی انتشارات كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر شده است.

براساس اين گزارش، اين كتاب كه ويژه گروه سنی نوجوان و در قالب داستانی منتشر شده از سوی هديه شريفی ويراستاری شده و طراحی گرافيك و تصوير جلد آن نيز از سوی پژمان رحيمی‌زاده انجام شده است.

در بخشی از كتاب «چشم عقاب» كه با مضمون جنگ است، می‌خوانيم: «يك‌باره ناهيد در نظرم آمد، صدايش در گوشم پيچيد: ناصر چرا تندخو شده‌ای؟ آيا كفر می‌كنی با خشم می‌توانی سمت و سوی شرايط را عوض كنی؟ يا آن كه فكر می‌كنی تنها تو و تعدادی جنگ‌جو شرافت خود را حفظ كرده‌اند و ديگر الموتيان غيرت و شرف خود را از دست داده‌اند؟»

در ادامه اين كتاب می‌خوانيم: «صدای اسد مرا به خودم آورد: ناصر! ما بايد تا آخرين لحظه برای شرافت الموتيان تلاش كنيم، اما همه راه‌ها نيز به شمشير ختم نمی‌شود، البته نمی‌دانم، شايد سال‌ها بعد به اين برسيم كه كاش راه ديگری را پيموده بوديم، اما حال احوالمان چنين است، بايد مراقب باشيم كه بهترين تدبير را انتخاب كنيم.»

اين كتاب كه از سوی مهدی نعمتی؛ صفحه‌آرايی شده در شمارگان 15 هزار نسخه و با قيمت دو هزار تومان منتشر و وارد بازار نشر شده است.

يادآور می‌شود، كتاب «چشم عقاب» از جمله كتاب‌های مجموعه «رمان نوجوان امروز» است كه كانون پرورش فكری تاكنون بيش از 20 جلد از اين مجموعه را منتشر كرده و ساير كتاب‌های اين مجموعه را نيز تا پايان سال 90 به چاپ می‌رساند.


نوشته شده در   دوشنبه 2 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode