ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 ارديبهشت 1388     |     کد : 2725

نقد اعتقاد مسيحيت صهيونيستى ضرورى است

مسئله استقرار مجدد يهوديان در سرزمين موعود پيش‏تر با رهبرى يوشع تحقق‏يافته است. بنابراين تلاش‏هاى فعلى يك بحث انحرافى است. اگر به فرض بپذيريم‏خداوند چنين وعده‏اى به يهود داده، در گذشته عملى شده است نه اينكه موكول به‏آخرالزمان شده باشد....

 

1. مسئله استقرار مجدد يهوديان در سرزمين موعود پيش‏تر با رهبرى يوشع تحقق‏يافته است. بنابراين تلاش‏هاى فعلى يك بحث انحرافى است. اگر به فرض بپذيريم‏خداوند چنين وعده‏اى به يهود داده، در گذشته عملى شده است نه اينكه موكول به‏آخرالزمان شده باشد. كتاب مقدس خود بر اين سخن گواه است:

پس يوشع تمامى زمين را بر حسب آنچه خداوند به موسى گفته بود گرفت و يوشع آن را به‏بنى اسرائيل بر حسب فرقه‏ها و اسباط ايشان به ملكيت بخشيد و زمين از جنگ آرام‏گرفت. 

تلاش امروز صهيونيستها با ايجاد يك غده سرطانى در جهان اسلام و سوء استفاده ازافسانه هولوكاست  نمى‏تواند اسرائيل و صهيونيست‏ها را نجات دهد؛ همان گونه كه امام‏خمينى(ره) فرمود: اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود. 

2. برگزيدگى قوم يهود مربوط به زمانى است كه آنان تحت رهبرى موسى(ع)، به‏دستورات خداوند عمل مى‏كردند و در مقابل فرعون برخاستند، اما آنان قدر اين نعمت راندانستند و با انحراف و گوساله پرستى (بت پرستى)، كشتن پيامبران و تجاوز از حدود ودستورات الهى خشم شديد خداوند عليه خود را برانگيختند تا جايى كه به كينه توزترين‏دشمنان عليه مؤمنان تبديل شدند. قرآن كريم مى‏فرمايد:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ. (مائده: 82)

بنابراين آنان نه تنها قوم برگزيده خداوند نيستند، بلكه با اين همه ظلم و ستم‏منفورترين قوم در نزد خدايند.

3. اينكه اسرائيل در جدول تدبير خداوند صاحب نقش است، اين نقش با توجه به‏عملكرد صهيونيستها اعم از يهودى و مسيحى بسيار منفى است. اساساً قابل تصور نيست‏كه خداوندى كه عادل است از يك كيان غاصب، نامشروع و ظالم براى اجراى هدف مقدس‏خود استفاده كند.

4. بنى اسرائيل با ظلم‏هاى وحشتناكى كه در حق مردم خدا پرست فلسطين روامى‏دارند، نشان مى‏دهند كه آوارگى موجب تأديبشان نبوده است و نه تنها رستگار نشده‏اند،بلكه بر شقاوتشان افزوده شده است.

5. كتاب مقدس نمى‏گويد كه خدا سرزمين را به يهوديان داده است، مى‏گويد خداوندسرزمين را به ثمره ابراهيم(ع) نويد داده است  و ثمره حضرت ابراهيم(ع) در حال حاضرمسلمانان‏اند كه آيين او را همچون حج ابراهيمى به جا مى‏آورند و نه يهوديان صهيونيست‏كه بر نژاد پرستى و اخراج ناحق فلسطينيان از سرزمين اصلى خود و ترور انسانهاى بى گناه‏تأكيد مى‏كنند و به تعبير قرآن بدترين دشمن مؤمنان‏اند.

7. آرى، بازگشت عيسى مسيح(ع)، به عنوان ياور و وزير حضرت مهدى (عج) در منابع‏اسلامى تأييد شده است و آينده جهان متعلِّق به دين حقّ يعنى اسلام است:

وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ... . (توبه: 33 و صف: 9)

و دين حق ]اسلام[ تا آن را بر هر چه دين است، پيروز گرداند. هرچند مشركان خوش نداشته‏باشند.

كتاب مقدس يهوديان نيز بر اين حقيقت گواهى مى‏دهد. تورات قبل از جهانى شدن‏حاكميتِ دين حق سخن از جنگى خونين در اورشليم (بيت المقدس) دارد:

و جميع امت‏ها را به ضد اورشليم براى جنگ جمع خواهم كرد و شهر را خواهند گرفت. 

اين سخن تورات حاكى از آن است كه صهيونيست‏ها در جنگ آرماگدون پيروزنخواهند شد بلكه به طور قطعى شكست خواهند خورد و نتيجه اين جنگ به شهادت‏همين كتاب مقدس حاكميت دين حق يعنى اسلام است كه قرآن در سوره توبه و صف آن رابيان كرده است: تورات درباره نتيجه اين جنگ مى‏نويسد:

و يَهُوه ]خداوند[ بر تمامى زمين پادشاه خواهدبود، در آن روز يَهُوه واحد خواهد بود واسم او واحد. 

8. به دليل ظلم و ددمنشى حاكمان اسرائيل غاصب و پشتيبانان آنها در آمريكا، انگليس واروپا، مؤمنان مسيحى اگر به يهوديان و دولت اسرائيل كمك كنند، در ظلم آنها شريك اند وخشم خداوند را بر مى‏انگيزند و البته بايد آن بخش از كليسا و مسيحيان كه از اسرائيل‏حمايت كرده‏اند، توبه كنند.

9. بى‏گمان انسانهاى مخلص و مؤمن راستين، اهل نجات و رستگارى‏اند، نه افرادشرور، ظالم و تروريست همچون آريل شارون  قصاب انسانهاى بى‏گناه در اردوگاههاى‏صبرا و شتيلا و همراهان و پشتيبانان او مانند جورج بوش پسر كه در افغانستان و عراق باكشتار مردم، تجاوز، اشغال و شكنجه‏هاى قرون وسطايى روى تاريخ را سياه كرده است.


نوشته شده در   دوشنبه 28 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode