ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 بهمن 1386     |     کد : 271

راهپيمايي 22 بهمن صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام است

امام جمعه تبريز:

راهپيمايي 22 بهمن صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام است

 امام جمعه شهرستان تبريز راهپيمايي 22 بهمن را صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي دانست و گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تمام معادلات دشمنان را بر هم خواهد زد.

 ایت الله محسن مجتهد شبستري‌  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر با بيان اينكه راهپيمايي امسال 22 بهمن با سال‌هاي گذشته تفاوت‌هايي دارد و آن اين ‌كه نماد وحدت ملي و همبستگي اقشار مختلف مردم در دفاع از منافع خود در اين راهپيمايي به نمايش گذاشته مي‌شود، افزود: 22 بهمن‌ صحنه نمايش عزت و اقتدار نظام اسلامي است و مردم استان آذربايجان شرقي همراه با ملت ايران در يوم‌الله 22 بهمن امسال يكبار ديگر عزم و اراده خود را در دفاع از انقلاب اسلامي و مقابله با دشمنان اسلام نشان خواهند دا‌د.
وي با اشاره به اين كه مردم صاحبان اصلي انقلاب هستند و انقلاب خود را در هر شرايط و زمان‌ با چنگ و دندان حفظ مي‌كنند‌، اظهار داشت: راهپيمايي 22 بهمن يك راهپيمايي معمولي نيست بلكه نشانگر قدرت ملت، وفاداري، اتحاد و انسجام ملت و تجديد ميثاق با امام و رهبري است.
شبستري با بيان اينكه تهديدهايي از سوي دنياي غرب به گوش مي‌رسد، تهديد ارسال پرونده ايران به شوراي امنيت،حضور اشغالگران در كشورهاي همسايه، همين امور لزوم حضور گسترده‌تر ملت ايران را در اين روز مضاعف مي‌كند.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه دشمنان قسم خورده انقلاب فكر مي‌كنند بخاطر يكسري مشكلات مادي در جامعه، مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند و با اين شبهه افكني هاي بيگانگان كه اگر ملت ايران در اين روز به راهپيمايي نرود از آنها حمايت مي كنيم، اظهار داشت: براي خنثي شدن توطئه‌هاي استكبار و به كوري چشم دشمنان ملت شرافتمند ايران اسلامي راهپيمايي 22 بهمن‌ امسال را هر چه با‌شكوه‌تر از سال‌هاي ديگر برگزار مي‌كنند و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري، استكبار پاسخ دندان‌شكني از ملت ايران دريافت خواهد كرد.
وي خاطر نشان كرد: تمام آحاد ملت ايران امسال باشكوه و گشترده‌تر از سال هاي گذشته مخصوصاً ملت غيور آذربايجان حماسه بي نظير خواهند آفريد و پاسخ دندان شكني به ياوه‌گويي‌هاي رئيس جمهور آمريكا داده و دست رد به سينه كساني كه خواهان چيزي از غير حاكميت اسلام در اين سرزمين هستند، خواهند زد.
خطيب جمعه تبريز با يادآوري اين نكته كه تمام دوران مبارزات با حضور مردم در صحنه معنا پيدا مي‌كند، تاكيد كرد: اگر مي‌خواهيم انقلاب ما تدوام پيدا كند و شاهد بركات كشور باشيم،بايد از روز 22 بهمن تجليل كنيم.
وي دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران را در 29 سال گذشته خيره كننده خواند و ادامه داد: استقلال در ابعاد مختلف سياسي، فرهنگي، اقتصادي و نظامي مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي است و ملتي كه استقلال نداشته باشد در حقيقت حيات نداشته و مرده است.
خطيب جمعه تبريز تأكيد كرد: تا رسيدن به وضعيت مطلوب و ترقي فاصله داريم و هنوز با راه‌هاي نرفته‌ از لحاظ مادي و معنوي از لحاظ‌ اسلام در كشور روبرو هستيم و بايد همه آحاد مردم با همكاري و همراهي دولتمردان و مسئولان در اين جهت تلاش كنيم.
وي تصريح كرد: طي 3 دهه‌ اخير ملت ايران، همواره بر شعارهاي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي پافشاري كرده‌اند و وفاداري خود را به ميراث جاويدان امام خميني (ره) يعني نظام جمهوري اسلام به مرحله‌ ظهور رسانده‌اند.
نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري پيوستن ايران به جمع 11 كشور داراي فناوري هوا و فضا كه نشانگر شكوفايي و خلاقيت دانشمندان ايران بود، پرتاب ماهواره اميد كه بازتاب آن موجب حيرت و تعجب دشمنان و جهانيان شد، دانش هسته‌اي ، ساخت داروي ديابت و ايدز و ... را بهترين پاسخ براي دشمنان انقلاب و كساني دانست كه در گوشه و كنار مي نشينند و مي‌گويند انقلاب براي ما چه كرد، است.
وي با بيان اينكه دشمنان خيلي تلاش مي‌كنند اعتماد به نفس ايران را تضعيف كنند، گفت: استكبار جهاني و دشمنان انقلاب بدانند دولت و ملت قهرمان ايران تصميم دارند قله‌هاي علمي و صنعتي را يكي پس از ديگري فتح كنند و آنان را در اين راه مبهوت كنند.
امام جمعه تبريز همچنين خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس و انتخاب اصلح شد.


نوشته شده در   شنبه 20 بهمن 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode