ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1390     |     کد : 24494

امام جمعه مراغه: افزايش مبادلات جمهوري آذربايجان با اسراييل نشانگر حمايت از اين رژيم است

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: افزايش روابط و مبادلات تجاري جمهوري آذربايجان با رژيم صهيونيستي نشانگر حمايت اين كشور از اين رژيم است.

 
عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: افزايش روابط و مبادلات تجاري جمهوري آذربايجان با رژيم صهيونيستي نشانگر حمايت اين كشور از اين رژيم است.


به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: جمهوري آذربايجان به عنوان يك كشور مسلمان و شيعه در منطقه ، مبادلات اقتصادي خود با رژيم صهيونيستي را به هشت ميليارد دلار رسانده و اين مساله نشان از حمايت دولت اين كشور از اين غده سرطاني است.
وي با اشاره به سخنان اخير رهبر معظم انقلاب درباره تحولات منطقه ، اظهار داشت: وجود خلاء قدرت در كشور ليبي پس از سرنگوني ديكتاتور اين كشور ، از دغدغه هاي اساسي جامعه اسلامي و رهبر انقلاب است.
وي افزود: با توجه به عدم وجود قدرت و دولت موقت در اين كشور و نابساماني هاي موجود ، آمريكا و غرب به دنبال تامين منافع و سو استفاده از شرايط موجود به نفع خود هستند.
وي اضافه كرد: طمع غرب و آمريكا به ليبي به علت وجود ذخاير بزرگ نفت ، معادن اورانيوم و معادن بزرگ در اين كشور است.
وي همچنين با اشاره به راهپيمايي عظيم مسلمانان در روز جهاني قدس گفت: حضور پرشور مردم در اين رويداد بزرگ ، نشان از مواضع مستحكم آنان در برابر رژيم غاصب صهيونيستي و اعلام همبستگي با مردم فلسطين و دولت هاي ضد اين رژيم است.
پورمحمدي افزود: در گذشته برخي حاكمان كشورهاي اسلامي با وابستگي خود به آمريكا از رژيم صهيونيستي حمايت مي كردند كه با خيزش هاي اخير در منطقه و سقوط برخي از آنها ، اميد است دولت هاي آينده در اين كشورها از آرمان هاي قدس شريف حمايت كنند.
وي در ادامه با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسي صدر نيز گفت: اين شخصيت بزرگ اسلامي سال ها پيش طي مذاكراتي با قذافي ناپديد شده و اكنون نيز بنا به عقيده بسياري در قيد حيات است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode