ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1390     |     کد : 24492

امام جمعه تبریز :دولت اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهد

امام جمعه تبریز گفت: در عين تقدير و تجليل از خدمات دولت انتظار مي‌رود تا دولت و مجلس در رسيدگي به وضعيت معيشتي مردم و كاهش تورم و مسائل اقتصادي توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.

 امام جمعه تبریز گفت: در عين تقدير و تجليل از خدمات دولت انتظار مي‌رود تا دولت و مجلس در رسيدگي به وضعيت معيشتي مردم و كاهش تورم و مسائل اقتصادي توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) به هفته دولت اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی تصریح کرد: هشتم شهریور سالروز شهادت دو چهره بزرگ اندیشمند، مخلص و دلسوز نظام است که با ترور آنها نفاق چهره کثیف خود را بیش از پیش نمایان کرد.
آیت‌الله شبستری اظهار داشت: مردمی بودن، علاقه‌مند به اسلام، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، تلاش برای گسترش و برپایی عدالت، دلسوزی نسبت به مردم، پرکاری و کم‌حرفی از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرمشق دولتمردان باشد و تاسی به آنها یک ارزش به حساب آید.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری هفته‌جاری به نام هفته دولت تاکید کرد: دولت‌ها در عمر 32 ساله انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات بزرگ بوده‌اند.
خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: دولت کنونی نیز با توجه خاصی به امر توسعه و پیشرفت در نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده است و رشد علمی و خودباوری از مختصات این دولت است.
وی افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی که در روزهای اخیر اعلام شد دستاوردهای بزرگی بودند که موجب سربلندی و عزت روز افزون ملت و نظام شد.
آیت الله شبستری یکی از دستاوردهای دولت فعلی را مسکن مهر اعلام کرد که دولت با این توانست جلوی افزایش قیمت روز افزون مسکن را مهار کند.
وی در عین حال گفت: در ماه‌های اخیر اجاره‌ بها بالا رفته که دولت باید فکری در این زمینه بکند.

* تعرفه گاز کام شیرین هدفمندی یارانه‌ها را تلخ کرده است
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: افزایش قیمت برق و گاز موجب گله‌مندی مردم شده که متاسفانه پاسخی برای مردم نداریم.
آیت الله شبستری ادامه داد: در زمینه گرانی‌های پیش آمده در مورد قبوض گاز و برق اظهار داشت: متاسفانه این دست مسائل باعث گلایه‌مندی مردم شده و به همین دلیل از مسئولان درخواست داریم برای این مسائل چاره‌اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها کار منطقی بود، اما تعرفه گاز و برق دارد کام مردم را از شیرینی به تلخی تبدیل می‌کند.

* اقدام عملی دولت برای مهار تورم و گرانی در کشور
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: در عین تقدیر و تجلیل از خدمات دولت کریمه انتظار میرود تا دولت و مجلس در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و کاهش تورم و مسائل اقتصادی توجه خاص داشته باشد و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی شکوهمند روز قدس در تبریز و کشور بر تاثیرگذاری این حضور و حمایت گسترده در نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار از مردم مظلوم فلسطین حمایت میکند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده و آن را محکوم می‌کند.
وی با اشاره به این‌که ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است، خاطر‌نشان کرد: حقیقت روز قدس، تاکید بر مقاومت اسلامی برای اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است، روز جهانی قدس فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.
آیت‌الله شبستری با بیان اینکه کابوس قدرت حزب الله روز به روز رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است، اظهار داشت: با توجه به این مسائل در اجلاس آینده سازمان ملل برای تشکیل دولت مستقل فلسطین در این سازمان تصمیم‌گیری می‌شود.
وی گفت: امسال روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که چهار نفر از دیکتاتورهای عرب به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند و موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و در برخی از نقاط دنیا مشاهده می‌شود.
خطیب جمعه تبریز خطاب به ملت‌های مسلمان که خیزش‌های را آغاز کرده‌اند، گفت: مواظب توطئه‌ها و ترفندهای دشمن باشید مبادا دشمن را از در بیرون کنید اما به بهانه‌های استقرار امنیت و بهره‌مندی از مواهب طبیعی دوباره از پنجره برگردد.

* بیداری ملت‌ها قابل توقف نیست
وی تصریح کرد: ما نمازگزاران تبریز به همراه ملت ایران ضمن حمایت از انقلاب‌های مردمی منطقه جنایات رژیم صهیونیستی، آل خلیفه در بحرین و آل‌سعود در بحرین را به شدت محکوم می‌کنیم و از حاکمان این کشورها می‌خواهیم به خواسته‌های به حق مردم مسلمان جواب مثبت داده و امور کشورها را به خود مردم واگذار کنند.
آیت‌الله شبستری گفت: به دیکتاتورها خارومیانه و به زمامداران مختلف جهان هشدار می‌‌هیم، بیداری ملت‌ها قابل توقف نیست و بساط استکبار از جهان در حال پیچیده شدن است و از سقوط دیکتاتورهای جهان درس عبرت بگیرید.


نوشته شده در   جمعه 4 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode