ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1388     |     کد : 2444

امام جمعه هشترود:مواضع شجاعانه رئيس جمهور در ژنو خواب استكبار را برآشفت

حجت الاسلام شيخ عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته هشترود حماسه دوربان 2 را در ادامه حوادث دانشگاه كلمبيا در راستاي افزايش اقتدار ملي مهم دانست و افزود: رئيس جمهور كشورمان با شهامت خود توانست با وجود اين همه توطئه، سخنراني خود را به پايان رساند و اسرائيل را به عنوان نماد نژادپرستي معرفي كند و با اين كار براي ايران اسلامي عزت و افتخار دوباره آفريد كه يقيناً در افزايش اقتدار ملي در سطح جهان بسيار موثر و تاثيرگذار خواهد بود.

وي تصريح كرد: حركت رئيس جمهوري ايران نشان داد در قلب اروپا آنجا كه ادعا مي‌شود آزادي وجود دارد و به بهانه آزادي به پيامبر اسلام بارها توهين شده، تحمل شنيدن حرف‌هايي جز آنچه مطلوب استكبار است، وجود ندارد.

خطيب جمعه هشترود همچنين اظهار داشت: نماز بهترين و موثرترين ابزار براي مقابله با تهاجم و شبيخون فرهنگي غرب عليه جوانان است و مي‌تواند اين توطئه را خنثي كند.

وي اضافه كرد: اگر آموزه‌هاي ديني به ويژه فرهنگ اقامه نماز جماعت در جامعه نهادينه شود آن جامعه در برابر توطئه‌هاي دشمنان مصون مي‌ماند.

واعظي نماز جماعت را نماد وحدت اسلامي دانست و تصريح كرد: حاكميت نماز و فرهنگ آن درهر جامعه‌اي رستگاري آن جامعه را به دنبال دارد.

امام جمعه هشترود در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر تصريح كرد: بايد با فراهم كردن زمينه ازدواج، جوانان را به تشكيل خانواده و زندگي مشترك ترغيب كرد و نبايد سنت حسنه ازدواج را در كشور به تاخير بيندازيم.

وي سخت‌گيري خانواده‌ها و جوانان را از دلايل بالا رفتن سن ازدواج در كشور دانست و افزود: بايد رسم و رسومات و آداب غلط را از مسئله ازدواج دور كرد تا تصميم جوانان براي ازدواج آسان‌تر شود.

واعظي افزود: در بحث ازدواج و خانواده همه مسئول هستند و بايد با فرهنگسازي مناسب مشكلات پيش روي جوانان و سختگيري‌ها را رفع و به تشكيل و تحكيم خانواده كمك كنيم.

وي با اشاره به سالروز ولادت حضرت زينب (س) گفت: اين مدال افتخاري بر گردن پرستاران است كه سالروز ولادت حضرت زينب (س) را روز پرستار نام نهاده‌اند.

امام جمعه هشترود خطاب به پرستاران افزود: پرستاران كشور بايد با الگو قرار دادن آن حضرت صبر خود را افزايش دهند.

وي همچنين به فرارسيدن پنجم ارديبهشت ماه روز شكست حمله نظامي آمريكا به ايران در طبس اشاره و گفت: دشمن براي تحقق اهداف شوم خود در كشور ما تدارك يك حمله برنامه‌ريزي شده را كرده بود، اما آنها غافل از اين مسئله بودند كه دستي وجود دارد كه همواره مومنان را حمايت مي‌كند.


نوشته شده در   شنبه 5 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode