ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 مرداد 1390     |     کد : 24161

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: آمريكا تامين منافع خود در عراق را مهمتر از جان مردم اين كشور مي داند.

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: آمريكا تامين منافع خود در عراق را مهمتر از جان مردم اين كشور مي داند.

آمريكا تامين منافع خود در عراق را مهمتر از جان مردم مي داند 
عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: آمريكا تامين منافع خود در عراق را مهمتر از جان مردم اين كشور مي داند.

به گزاش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به انفجارهاي اخير در شهرهاي مختلف عراق گفت: اين انفجارها براي ناامن جلوه دادن اين كشور انجام مي شود.
وي اضافه كرد: با توجه به مفاد پيمان بغداد و واشنگتن ، نظاميان آمريكايي ملزم به خروج از اين كشور تا پايان سالجاري ميلادي هستند اما آمريكايي ها تمايلي به خروج از عراق ندارند.
وي اظهار داشت: وجود منابع عظيم نفتي عراق براي تامين هزينه هاي سربازان آمريكايي و استفاده از اين كشور به عنوان پايگاه نظامي از دلايل عدم تمايل اين كشور براي خروج از عراق است.
وي افزود: ايجاد ناامني و خشونت در راستاي كمرنگ نشان دادن امنيت در عراق بوده تا به بهانه تامين امنيت مردم ، آمريكايي ها در اين كشور بمانند در حالي كه مردم ، دولت و مراجع تقليد عراق خواستار خروج هرچه سريعتر نيروهاي آمريكايي از خاك اين كشور هستند.
وي در ادامه با اشاره به بمباران نوار غزه و كشته شدن عده اي از مردم اين شهر ، گفت: بي تفاوتي كشورهاي اسلامي در برابر رژيم صهيونيستي باعث ايجاد اين جنايات مي شود.
وي با انتقاد از به اظهارات اخير پادشاه عربستان در مورد توجه به حقوق معترضان در سوريه اظهار داشت: اين سخنان در حالي بيان مي شود كه در اين كشور آزادي عقيده وجود نداشته و حتي نيروهاي نظامي اين كشور ، در كشور ديگري شيعيان را سركوب و مرتكب جنايات بزرگي مي شوند.
وي ادامه داد: بي تفاوتي حكام كشورهاي اسلامي در قبال قحطي زدگان سومالي باعث تاسف بوده و سازمان ملل نيز در اين رابطه كمك قابل توجهي براي اين مردم نكرده و لازم است مردم براي ياري رساندن به اين كشور تلاش نمايند.
وي با اشاره به نامگذاري روز قدس از سوي امام راحل (ره) افزود: اگر كشورهاي اسلامي مانند نظام جمهوري اسلامي ، رهبري و مردم ايران در مقابل رژيم صهيونيستي مي ايستادند اين رژيم در مقابل يك و نيم ميليارد مسلمان كاري نمي توانست انجام دهد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 28 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode