ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1390     |     کد : 23839

امام جمعه مراغه:دولت انگليس بجاي دخالت در كشورهاي ديگر به اوضاع داخلي خود برسد

نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: كشورهاي غربي بويژه انگليس بجاي دخالت در كشورهاي اسلامي اوضاع داخلي خود را سر و سامان دهند.


 نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: كشورهاي غربي بويژه انگليس بجاي دخالت در كشورهاي اسلامي اوضاع داخلي خود را سر و سامان دهند.
دولت انگليس بجاي دخالت در كشورهاي ديگر به اوضاع داخلي خود برسد
به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مراغه با اشاره به حركت هاي ضددولتي مردم انگليس در چند روز اخير افزود: مردم اين كشور در اين تظاهرات خواهان عدم حمايت مالي دولت انگليس از آمريكا براي كشت و كشتار در كشورهاي اسلامي بويژه كشورهاي عراق و افغانستان هستند.
وي ادامه داد: مردم اين كشور از دولت خود مي خواهند كه ثروت خود را در كشور انگليس و براي آسايش جوانان و مردم خود صرف كند.
وي گفت: در چند روز اخير ركود اقتصادي در آمريكا به نوعي شكست اين كشور در برابر جامعه جهاني بوده و روز به روز از قدرت آن در جهان كاسته مي شود.
وي با اشاره به 23 مرداد ماه ، سالروز مقاومت اسلامي كه خاطره پيروزي حزب الله لبنان را در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستي در اذهان جهانيان تداعي مي كند ، گفت: حزب الله لبنان از ثمره هاي مقاومت انقلاب اسلامي ايران در برابر طاغوت و ظالمان است.
امام جمعه مراغه افزود: امت هاي اسلامي و جوانان با مشاهده پيروزي حزب الله در برابر رژيم صهيونيستي دريافتند كه با مقاومت خود در برابر حاكماني كه قدرت ، ثروت و آبروي خود را تقديم آمريكا و كشورهاي استكباري مي كنند ، مي توانند به آزادي و آزادگي برسند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 21 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode